بشقاب پرنده‌ها واقعیت دارند!

بشقاب پرنده‌ها واقعیت دارند!

آژانس اطلاعات مرکزی آمریکا در وبسایت رسمی خود اطلاعات و مدارک از طبقه بندی خارج شده ای مربوط به تحقیقات و رویت بشقاب پرنده ها و اشیای ناشناخته دیسکی را که در طول دهه های 40 و 50 میلادی مورد بررسی قرار داده است، منتشر کرد.

کد خبر : ۱۰۴۰۲
بازدید : ۳۰۶۵
بشقاب پرنده‌ها واقعیت دارند!
فرادید | آژانس اطلاعات مرکزی آمریکا در وبسایت رسمی خود اطلاعات و مدارک از طبقه بندی خارج شده ای مربوط به تحقیقات و رویت بشقاب پرنده ها و اشیای ناشناخته دیسکی را که در طول دهه های 40 و 50 میلادی مورد بررسی قرار داده است، منتشر کرد.

به گزارش میرر، آژانس اطلاعات مرکزی سیا در این گزارش، که با معرفی داستان برخورد نزدیک یک افسر پلیس با بشقاب پرنده ای در جاده ای در بیابان های نیومکزیکو شروع می شود به توضیح در مورد پروژه های سازمان اطلاعات مرکزی در شناخت و بررسی این اشیای ناشناخته که در آن زمان گمانه زنی هایی مبنی بر دخالت شوروی سابق در ساخت اینگونه پرنده های دیسکی می شد، می پردازد.

در این گزارش، هکتور کوینتانیلا آخرین رییس پروژه«کتاب آبی» که در پایگاه هوایی آمریکا در این پروژه بر روی اشیای ناشناخته کار می کرده است، با انجام تحقیقات، ادعاهای این افسر پلیس در مورد رویت بشقاب پرنده ای با فاصله چندمتر که در وسط بیابان های نیومکزیکو فرود آمده بود را تایید می کند و این رویت را بهترین پرونده موجود وقت در مساله اشیای ناشناخته دیسکی شکل بیان می کند.

پروژه کتاب آبی بین سال های 1947 تا 1969 در پایگاه هوایی رایت پترسون در ایالت اوهایو 12618 مورد از رویت اتفاقات غیرطبیعی گزارش کرده که 701 مورد از آنها همچنان ناشناخته مانده است.

در این بین سازمان سیا تصویری از چندین پرونده این سازمان در ارتباط با اشیای ناشناخته در آمریکا و دیگر کشورهای جهان از جمله فایل های مربوط به رویت بشقاب پرنده 15 متری در آلمای شرقی، بشقاب پرنده ها در اسپانیا و آفریقا و همچنین معادن اورانیوم در کنگو را منتشر کرده است و 10 راهنمایی خود به محققین در این رابطه را نیز منتشر کرده است.
۱
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید