دلسردى «پالت» از جشنواره موسيقى فجر

دلسردى «پالت» از جشنواره موسيقى فجر

گروه «پالت» نسبت به لغو دوباره نشست خبرى اين گروه در سى‌ويكمين جشنواره موسيقى فجر كه قرار بود روز سه‌شنبه ١٣ بهمن‌ماه به همراه سيروان خسروى در تالار وحدت برگزار شود، واكنش نشان داد.

کد خبر : ۱۰۵۴۹
بازدید : ۱۴۷۱
دلسردى «پالت» از جشنواره موسيقى فجر

گروه «پالت» نسبت به لغو دوباره نشست خبرى اين گروه در سى‌ويكمين جشنواره موسيقى فجر كه قرار بود روز سه‌شنبه ١٣ بهمن‌ماه به همراه سيروان خسروى در تالار وحدت برگزار شود، واكنش نشان داد.

به گزارش موسیقی ما، اين دومين بار بود كه نشست رسانه‌اى اين گروه لغو مى‌شد. پيش از اين قرار بود نشست رسانه‌اى گروه پالت، دو هفته پيش برگزار شود كه ساعاتى پيش از اعلان عمومى، از طرف روابط عمومى جشنواره لغو و به زمان ديگرى موكول شد كه اين بار هم به شيوه مشابهى، به همان سرنوشت دچار شد.

عصر روز گذشته، روابط عمومى جشنواره موسيقى فجر با فرستادن اين متن براى اهالى رسانه اعلام كرد كه نشست خبرى روز سه‌شنبه برگزار نمى‌شود:

«جامعه‌ی خبرنگاران و روزنامه‌‌نگاران محترم حوزه‌ی موسیقی؛
احترماً به استحضار می‌رساند نشست خبری گروه‌های پالت و سیروان خسروی که قرار بود روز سه‌شنبه برگزار شود، لغو شد. «سیروان خسروی» -خواننده‌ی موسیقی پاپ- که در سی‌ویکمین جشنواره‌ی موسیقی فجر به اجرای برنامه می‌پردازد، بعد از انجام هماهنگی‌های لازم و اعلام خبری از سوی روابط عمومی برای برگزاری سلسله نشست‌های جشنواره، شرایطی برای حضور خود اعلام کرد که از نظر تیم روابط عمومی و ستاد خبری جشنواره سی‌ویکم غیرحرفه‌ای و برخلاف موازین صنفی روزنامه‌نگاران و خبرنگاران محترم حوزه موسیقی بود و از همین روی، تصمیم به لغو این نشست گرفته شد. با عرض پوزش از اهالی رسانه و همچنین گروه محترم «پالت»، این نشست برگزار نخواهد شد.»

بدين ترتيب از آن‌جا كه اين آخرين روز برگزارى نشست‌هاى خبري جشنواره موسيقى فجر بود، پالت به علت اين ناهماهنگى‌ها از سوى مديران و مسئولان جشنواره، از فرصت گفتگوى رسانه‌اى و اطلاع‌رسانى به مخاطبان‌اش محروم ماند.

اگرچه اعضاى پالت دلايل فوق را به هيچ وجه براى لغو اين نشست كافى نمي‌دانند، ضمن تأكيد بر اينكه تا امروز هيچ علاقه‌اى به ايجاد حاشيه نداشته‌اند و به عنوان عضوى از جامعه موسيقى همواره در مواجهه با كاستى‌ها و ناملايمات، رويكرد تعاملی و حمايتگرانه در پیش گرفته‌اند، اين بار معتقدند كه به‌رغم حسن نيتى كه در همكارى با سى‌ويكمين دوره جشنواره موسيقى فجر داشته‌اند، چنين برخورد تبعيض‌آميزى -كه البته گويا اين روزها چندان نامتعارف نيست- شايسته اهالى موسيقى و مهم‌تر از آن، مخاطبان جدى و فهيم موسيقى نبوده و موجب دلسردى آنها شده است.

بديهى است كه برگزارى يك جشنواره دولتى با اين قدمت، نيازمند ساختار منظم‌تر و برنامه‌ريزى دقيق‌ترى است كه در هر صورت، اتفاقات پيش‌آمده، در شأن آن نيست. طبق برنامه جشنواره موسيقى فجر، گروه پالت قرار است روز شنبه ٢٤ بهمن‌ماه طى دو سانس در برج ميلاد با مخاطبان خود ديدار كند.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید