زیباترین دختر جهان کیست؟

زیباترین دختر جهان کیست؟

زیباترین دختر دنیا «کریستینا پیمِنووا» است. نام او از سن هشت سالگی در برخی رسانه‌ها مطرح شده است.

کد خبر : ۱۱۱۲۷
بازدید : ۴۷۵۳۹
فرادید | زیباترین دختر دنیا «کریستینا پیمِنووا» است. نام او از سن هشت سالگی در برخی رسانه‌ها مطرح شده است.

به گزارش فرادید به نقل از اکسپرس، او حالا 10 ساله شده و عنوان زیباترین دختران جهان را یدک می‌کشد. بحث‌ها پیرامون او زیاد است، زیرا بسیاری معتقدند که نباید یک دختر بسیار کم سن و سال را تا این اندازه وارد دنیای بزرگترها کرد، چرا که می‌تواند عواقب بدی برای او داشته باشد.

کریستینا در دسامبر ۲۰۰۵ در مسکو به دنیا آمد. پدر کریستینا «گلیکریا پیمنووا» است که سابقه بازی در تیم ملی فوتبال روسیه را یدک می‌کشد. او حتی یک قرارداد با شرکت فعال در حوزه مدلینگ بسته تا فعالیت آینده خود در این حرفه را تضمین کند. او به همین منظور از مسکو به لس‌آنجلس رفته است.

زیباترین دختر جهان کیست؟

زیباترین دختر جهان کیست؟

زیباترین دختر جهان کیست؟

زیباترین دختر جهان کیست؟

زیباترین دختر جهان کیست؟

منبع: Express
ترجمه: وبسایت فرادید

۰
نظرات بینندگان
  • ناشناس ارسالی در

    بسیار زیباست ولی من معصومیتی در چهره این دختر نمی بینم.

  • ناشناس ارسالی در

    این طفل معصوم زود بالغ میشه زود هم از رده خارجش می کنند . زیباست ولی نباید با زیباروها مثل شیء رفتار کرد همونطور که نباید زنان زشت رو تحقیر کرد . بگذارید زنان انسان باشند .

  • یه دختر ارسالی در

    به نظرم زیباترین دختر دنیا رو وقتی دیدم که با صورت سرخ شده با سیلی برای کمک به پدر و مادرش سخت کار می کرد وقتی که تنها 8 سال داشت.... فرارو برات متاسفم که با این طرز خبر گذاشتن و کلیک جمع کردنت قدم خوبی در جهت ایجاد و عمیق تر کردن فرهنگ "سیرت زیبای باطن هیچ نیست**** ای برادر صورت زیبا بیار" داری برمی داری.... به حد کافی سطحی هستیم...شاهد : بحران های اجتماعی اطرافمون

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید