پیشنهاد نجومی چینی ها و وضعیت مبهم ستاره خط دفاعی تیم ملی

پیشنهاد نجومی چینی ها و وضعیت مبهم ستاره خط دفاعی تیم ملی

سید جلال حسینی شاید از نفت تهران جدا نشود و به حضور در این تیم ادامه دهد.

کد خبر : ۱۱۱۴۵
بازدید : ۱۰۰۹
پیشنهاد نجومی چینی ها و وضعیت مبهم ستاره خط دفاعی تیم ملی سید جلال حسینی شاید از نفت تهران جدا نشود و به حضور در این تیم ادامه دهد.

به گزارش خبرآنلاین، منصور قنبرزاده مدیرعامل نفت تهران گفت این احتمال وجود دارد که سید جلال حسینی بعد از بازی تیمش و الجیش قطر در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان جدا شود. او گفت که تازه پس از این مسابقه جلسه تشکیل می دهند و درباره همکاری تصمیم نهایی را می گیرند.

سید جلال حسینی از چین پیشنهاد مالی بسیار خوبی دارد و انتقال او همه جوره به نفعش است. البته نفت تهران هم در این بین سود مالی خوبی می کند اما نکته اینجاست که سید جلال به سادگی نمی تواند تصمیم بگیرد.

از یک سو منصوریان او را می خواهد و به مسئولان باشگاه گفته که اگر سید جلال هم برود، مشکلات دفاعی تیمش بیشتر می شود و از سوی دیگر، این بازیکن هم به خاطر مسایل خانوادگی ترجیح می دهد در تهران بماند. این مسایل باعث شده تا تصمیم گیری برای سید جلال سخت باشد.

او فعلا تصمیمی در این زمینه نگرفته است ولی شواهد نشان می دهد که احتمال جدایی اش از نفت و حضورش در چین بسیار کم است. با این حال باید منتظر ماند تا بعد از بازی الجیش آنها تشکیل جلسه دهند.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید