سحر قریشی فیلم می‌سازد؟

سحر قریشی به عنوان یکی از بازیگران «آبنبات چوبی» در مراسم اکران این فیلم در کاخ جشنواره حضور یافته بود.

کد خبر : ۱۱۱۶۷
بازدید : ۳۸۷۲
سحر قریشی به عنوان یکی از بازیگران «آبنبات چوبی» در مراسم اکران این فیلم در کاخ جشنواره حضور یافته بود.

به گزارش خبرآنلاین بازیگرانی که برای حضور در مراسم اکران فیلم‌ها و یا حضور در نشست‌های خبری به کاخ جشنواره می‌آیند، مورد توجه خبرنگاران و عکاسان رسانه‌های مختلف قرار می‌گیرند.

سحر قریشی نیز در حاشیه‌ی حضورش در مراسم فرش قرمز اکران فیلم سینمایی «آبنبات چوبی» مورد توجه عکاسان و خبرنگاران رسانه‌های تصویری قرار گرفت.

قریشی در گفت‌وگویی که در این شب با سایت آپارات داشته است، برای ساخت فیلم خودش اعلام آمادگی کرده است.

قریشی در جشنواره‌ی امسال با دو فیلم «رسوایی 2» ساخته‌ی ده‌نمکی و «آبنبات چوبی» به کارگردانی حسین فرح‌بخش حضور دارد که در مراسم فرش قرمز و اکران «رسوایی 2» در کاخ جشنواره شرکت نکرد ولی در مراسم اکران «آبنبات چوبی» حضور داشت و میزان رضایت مخاطبان از این فیلم سینمایی را اینگونه اعلام کرد:

«استقبال مردم خیلی خوب بود. خداروشکر برای ترک سالن بلند نشدند. تشویق‌هایی هم که بود واقعا برای تشویق بود و جنبه‌ی تمسخر نداشت. منتقدان زیادی هم از بازی من تشکر کردند و خیلی خوشحالم. امیدوارم دیده شود. همین.»

قریشی در این مصاحبه درباره‌ی برگزاری جشنوراه نیز صحبت کرده و گفته است: « با این که مسیر حرفه‌ای را برای دریافت کارت طی کردم، من کارت خودم را ندیدم. یکی از اتفاقات خوبی که افتاده است این است که به غیر از خبرنگاران و هنرمندان افراد کمی در جشنواره حضور دارند. فضا کمی خلوت‌تر و حرفه‌ای‌تر شده است. حالا نمی‌دانم علت این ماجرا چیست. بلیط‌ها را گران کرده‌اند یا چه چیزی. شرایط از دو دوره‌ی قبلی بهتر است و با توجه به نقدهایی که خوانده‌ام فیلم‌های خوب هم زیاد داریم.»

بازیگر «رسوایی 2» در پاسخ به این سوال که فیلم‌های امسال توانایی آشتی دادن مردم با سینما را دارند یا خیر، پاسخ داد: «چرا که نه. امسال فیلم‌های خوبی داشته‌ایم. مخصوصا بچه‌های نگاه نو هم فیلم‌های خوبی ساخته‌اند. از اسم‌های فیلم‌ها مشخص است که در چه سطحی قرار دارند.»

این بازیگر سینما و تلویزیون با تاکید بر این مساله که نمی‌تواند اسمی از کار جدیدش ببرد، اعلام کرد که هم‌اکنون در حال فیلمبرداری یک کار جدید است. او این کار جدید را آخرین پروژه‌ی امسالش اعلام کرده است.

قریشی درباره‌ی برنامه کاری‌اش در سال آینده نیز گفت: «سال آینده به امید خدا اگر زنده باشم، باید ببینیم چه اتفاقی می‌افتد. امیدوارم اتفاقات بهتری بیفتد. می‌خواهم در سال آینده نسبت به سلیقه‌ی خودم و نگاه خودم به سینما کار کنم.»

بازیگر «آبنبات چوبی» در انتهای این گفت‌و‌گو درباره‌ی فیلم ساختن خودش در سینما صحبت کرد و گفت: «خیلی دوست دارم این کار را انجام بدهم و تمامی شرایط آن نیز مهیا است. ولی فکر می‌کنم یک مقداری برای این کار زود است و باید ببینیم چه اتفاقی می‌افتد.»
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید