پورشه به کم قانع شد

پورشه در مواجهه با افزایش هزینه مدل‌ها و تاسیساتش، خود را برای سود کمتر آماده کرده است.

کد خبر : ۱۱۲۶۲
بازدید : ۳۸۴۹
پورشه در مواجهه با افزایش هزینه مدل‌ها و تاسیساتش، خود را برای سود کمتر آماده کرده است.

به گزارش ایسنا، سازنده خودروی اسپورت آیکونیک 911 برای ایجاد بیش از 1000 شغل جدید بمنظور ساخت خودروهای تمام برقی در پایگاه زوفن هاسن خود حدود یک میلیارد یورو سرمایه گذاری خواهد کرد.

اولیور بلوم، مدیرعامل پورشه اعلام کرد این خودروساز اسپورت لوکس محصولات جدید زیادی در خط تولید دارد که روند رشد آینده را روشن می‌کند بنابراین واضح است که دیگر نمی‌تواند شاهد جهش‌های بزرگی در نتایج مالی خود باشد.

پورشه که دومین برند بزرگ پول ساز در گروه خودروسازی فولکس واگن است، سال گذشته درآمد بالاتری داشته زیرا فروش خودروهای اسپورت و شاسی بلند پورشه برای نخستین بار از مرز 200 هزار دستگاه فراتر رفت. شاسی بلند کامپکت جدید ماکان نقش مهمی در افزایش فروش مذکور داشت.

مدیرعامل این شرکت با اشاره به درآمدهای سال 2015 که قرار است 11 مارس منتشر شود اظهار کرد این خودروساز نتایج مالی عالی داشته است.

سود عملیاتی پورشه در سال 2014 با فروش 187 هزار خودرو، به میزان 16 درصد افزایش یافته بود و به 2.72 میلیارد یورو رسیده بود.

مدیرعامل پورشه همچنین ابراز امیدواری کرد بار دیگر از خدمات ولفگانگ هاتس، رییس بخش توسعه و تحقیقات بهره مند شود. وی سال گذشته در پی افشای رسوایی تقلب در تستهای آلایندگی و دستکاری خودروهای دیزلی، به همراه شماری از مهندسان ارشد از سوی هیات مدیره فولکس واگن از کار معلق شد.

پورشه منتظر نظرات رگولاتورهای آمریکایی درباره پیشنهاداتش برای تعمیر 13 هزار شاسی بلند کاین است که میزان آلایندگی واقعی آنها بالاتر از استانداردهای مجاز شناخته شده است.

بر اساس گزارش رویترز، مدیرعامل پورشه در نمایشگاه خودروی دیترویت که ماه ژانویه برگزار شد، اظهار کرده بود این شرکت برای تعویض مبدلهای کاتالیستی و اجرای به‌روزرسانی نرم افزاری برای مدلهای سالهای 2013 و 2014 و به‌روزرسانی نرم افزاری برای مدل سالهای 2015 و 2016 پیشنهاداتی را داده است.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید