آلبوم «6» با صدای فرزاد فرزین 6 اسفند به بازار می‌آید

آلبوم «6» با صدای فرزاد فرزین 6 اسفند به بازار می‌آید

ششمین آلبوم فرزاد فرزین ششم اسفندماه در بازار موسیقی کشور منتشر می‌شود.

کد خبر : ۱۱۳۵۰
بازدید : ۱۶۹۰
آلبوم «6» با صدای فرزاد فرزین 6 اسفند به بازار می‌آید

ششمین آلبوم فرزاد فرزین ششم اسفندماه در بازار موسیقی کشور منتشر می‌شود.

به گزارش موسیقی ما، ششمین آلبوم فرزاد فرزین که «6» نام گرفته، پس از اخذ مجوزهای لازم در تاریخ 6 اسفندماه روانه بازار موسیقی کشور خواهد شد.

ششمین آلبوم فرزاد فرزین در حالی روانه بازار موسیقی کشور می‌شود که این خواننده تاکنون آلبوم‌های شراره، شوک،شانس، شلیک و شخصی را روانه بازار موسیقی کشور کرده است.

آلبوم جدید این خواننده شامل 12 قطعه است که امیرمیلاد نیکزاد، مهران خلیلی، کوشان حداد، بهروز علیاری، اشکان آبرون، علیرضا افشار و یک تنظیم کننده اهل کشور ترکیه‌، قطعات این آلبوم را تنظیم کرده اند.

تمام ملودی های این آلبوم به جز دو قطعه که علیرضا افشار آهنگساز جوان آنرا آهنگسازی کرده، از ساخته های خود فرزاد فرزین است و کلیه ترانه ها برای نخستین بار از سروده‌های «حامد رجبی و مسعود محمدی» است. میکس و مستر این قطعات را نیز کوشان حداد، آرش پاکزاد،محمد فلاحی، تایماز اطاعتی و یک موزیسین ترکیه‌ای انجام داده‌اند.

علیرضا افشار علاوه بر آهنگسازی و تنظیم در این آلبوم، ناظر هنری آلبوم نیز هست.

برادران بوشهری کارگردان تیزرها و ویدئو کلیپ‌های این آلبوم هستند که آثار ویدئویی این آلبوم به زودی به صورت اختصاصی در سایت «موسیقی ما» منتشر خواهند شد.

شرکت «آوای دوران» تمام مجوزهای این آلبوم را گرفته و این آلبوم به تهیه کنندگی و تحت امتیاز موسسه «هنر اول» در بازار موسیقی کشور پخش و توزیع خواهد شد.

فرزاد فرزین پیش از این درباره آلبوم 6 در گفتگو با سایت «موسیقی‌ما» گفته بود: «آلبوم «6» آلبوم خوبی شده و ما تلاش کرده‌ایم که از هر نظر یک سر و گردن از همه آلبوم‌های من بالاتر باشد. اینکه چقدر توانسته‌ایم در این ماجرا موفق باشیم، مردم باید تعیین کنند. نقشه های ویژه و جالب دیگری هم داشتیم که محدودیت زمانی باعث شد بخشی از آنها را به آینده موکول کنیم.»
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید