با گوشی هوشمند خود غذا بپزید!

با گوشی هوشمند خود غذا بپزید!

فناوری به سرعت در حال پیشرفت بوده و حالا در تولید وسایل خانگی نیز به کار گرفته می‌شود. اخیرا یک مایکروفر 1495 دلاری تولید شده که هماهنگی کامل با گوشی هوشمند دارد.

کد خبر : ۱۱۸۶
بازدید : ۱۹۱۵
فرادید | فناوری به سرعت در حال پیشرفت بوده و حالا در تولید وسایل خانگی نیز به کار گرفته می‌شود. اخیرا یک مایکروفر 1495 دلاری تولید شده که هماهنگی کامل با گوشی هوشمند دارد.

به گزارش فرادید به نقل از دیلی‌میل، این مایکروفر 1495 دلاری با اپلیکیشن مخصوص خود کنترل شده و قادر است هر چیزی را به بهترین شکل بپزد. در واقع با خرید این مایکروفر شما یک آشپز حرفه‌ای را استخدام کرده‌اید. این مایکروفر می‌تواند غذا را شناسایی کند با توجه به مواد آن یک روش خاص را برای تهیه‌اش در پیش گیرد.

این مایکروفر کمی از مایکروفرهای معمولی بزرگتر بوده و مجهز به یک دوربین HD در درون محفظه پخت غذا است. شرکت تولیدکننده این مایکروفر مدعی است: «فرقی ندارد یک آشپز حرفه‌ای باشید یا غیرحرفه‌ای، کافی است همه کارها را به این مایکروفر بسپارید.» المان‌های مخصوصی در این مایکروفر تعبیه شده که در عرض 4 دقیقه و پانزده ثانیه دمای آن را تا 350 درجه فارنهایت بالا می‌برد. همچنین اپلیکیشن همراه مایکروفر که بر روی گوشی‌های هوشمند نصب می‌شود زمان و نحوه پخت را به شما اطلاع می‌دهد.

با گوشی هوشمند خود غذا بپزید!

اپلیکیشن‌های کنونی قادرند کنترل اتومبیل شما را به دست گیرند، اما این اپلیکیشن اولین موردی است که شما را از آشپزی برخی از غذاها بی‌نیاز می‌سازد. این مایکروفر جدید از انرژی کمتری برای پخت غذا استفاده می‌کند و خود می‌تواند تحولی عظیم در صنعت وسایل پخت و پز ایجاد کند. البته نکته مهم در مورد این مایکروفر ایده بسیار ستودنی پشت آن است.

علاوه بر تمام این امکانات، این اپلیکیشن قادر است از غذای در حال پخت عکس بگیرد و بلافاصله برای شما ارسال نماید و حتی اگر شما بخواهید می‌تواند آن را مستقیم بر روی اینستاگرام بگذارد. البته دوربین آن فقط برای تهیه عکس از غذا نیست بلکه می‌توان با آن دوربین تصویر غذا را به صورت مشاهده کرد. نکته مهم دیگر این مایکروفر این است که با دستورالعمل‌های خاصی غذاها را می‌پزد و اجازه نمی‌دهد غذا نپخته سرو شود یا مانند برخی از مایکروفرها غذا را بسوزاند.

با گوشی هوشمند خود غذا بپزید!

با گوشی هوشمند خود غذا بپزید!

این مایکروفر خیلی پیشرفته عمل می‌کند و بیشتر شبیه یک «اجاق هوشمند» عمل می‌کند. شرکت تولیدکننده این محصول امیدوار است در سال 2016 بتواند اولین نمونه‌های آن را وارد بازار کند.

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید