کریمی: در شرایط سخت کنار پرسپولیسم

بازیکن اسبق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: امیدوارم هیچ وقت پرسپولیس روزهای سخت را نبیند ولی اگر این اتفاق بیفتد به عنوان هوادار کنارشان هستم.

کد خبر : ۱۲۱۵۵
بازدید : ۱۲۴۹
بازیکن اسبق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: امیدوارم هیچ وقت پرسپولیس روزهای سخت را نبیند ولی اگر این اتفاق بیفتد به عنوان هوادار کنارشان هستم.

علی کریمی در گفت‌وگو با فارس، درباره شرایط پرسپولیس گفت: خوشحالم تیم محبوبم فوتبال خوبی را به نمایش می‌گذارد و افسوس می‌خورم که چرا بچه‌ها در دقایق پایانی مسابقات تمرکزشان را از دست می‌دهند. به عنوان مثال اگر این اتفاق در بازی با سپاهان، ذوب‌آهن و سایپا رخ نمی‌داد الان با اختلاف امتیاز در صدر بودیم. البته نباید فراموش کنیم تیم‌های دیگر هم تلاش می‌کنند.

وی در پاسخ به این سؤال که از او درخواست شده برای تماشای بازی‌های پرسپولیس به ورزشگاه برود و چرا اقدام به این کار نمی‌کند، گفت: من معتقدم باید در روزهای سخت کنار هم باشیم و الان همه چیز خوب است و همه از شرایط راضی هستند. شما جایگاه تیم در فصل گذشته با این فصل را مقایسه کنید. خوشبختانه تیم اکنون بهتر بازی می‌کند و در کورس قهرمانی است. پس حضور امثال من در ورزشگاه چیزی را تغییر نمی‌دهد. هر چند که اگر بدانم حضورم می‌تواند به پرسپولیس کمک کند مثل همیشه به عنوان یک هوادار در خدمت تیم محبوبم هستم.

کریمی تاکید کرد: روزهای خوب پرسپولیس حق هوادارانش است. آنها حق‌شان بیشتر از اینهاست و شایسته دیدن قهرمانی تیم محبوب‌شان هستند. امیدوارم پرسپولیس هیچ وقت روزهای سخت را به خودش نبیند اما اگر این اتفاق افتاد من به عنوان هوادار کنارشان هستم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: پرسپولیس در 9 بازی باقیمانده با تمرکز بالا و با از دست ندادن فرصت‌ها می‌تواند دل هوادارانش را شاد کند.
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید