بمب فتح الله زاده در زمین پرسپولیس

مدیرعامل پیشین استقلال می گوید: عابدینی سر قضیه هاشمی‌نسب ناک‌اوت شد، الان قصه می‌گوید!

کد خبر : ۱۳۲۵۳
بازدید : ۱۵۲۵
مدیرعامل پیشین استقلال می گوید: عابدینی سر قضیه هاشمی‌نسب ناک‌اوت شد، الان قصه می‌گوید!

به گزارش خبرآنلاین، 8 پرسپوليسي و تنها يك استقلالي‌؛ اين وضع آبي‌ها در تيم منتخب بعد از انقلاب است كه مردم در نظرسنجي 90 آن را انتخاب كردند اما علي فتح‌ا...‌زاده مديرعامل سابق استقلال اين انتخاب را قبول ندارد.

* تيم منتخب مردم در نظرسنجي 90 كامل شد و استقلالي‌ها 8 تايي شدند.
(خنده) چطور مگه؟

* از 11 نفر، 8 نفر پرسپوليسي هستند و فقط يك نفر استقلالي.
مي‌خواستند 8 تايي شدن‌شان را جلوي ما جبران كنند. ما 8 تا توپ درون دروازه‌شان كرده‌ايم. به نظر من اين تيمي كه انتخاب شده، يك تيم احساسي است. البته من براي همه كساني كه رأي دادند و البته انتخاب شدند، احترام قائلم ولي به نظرم چنين تيمي حاصل حضور احساسي پرسپوليسي‌هاست. فراموش نكنيد استقلالي‌ها هم در نظرسنجي شركت نمي‌كردند.

* چرا ؟
چون با برنامه 90 قهر كرده بودند.

* اگر قهر بودند، چطور به زرينچه رأي دادند؟ يا مهدي رحمتي هم در همان روزها در نظرسنجي 90 رأي آورد.
اگر زرينچه را هم ديگر انتخاب نمي‌كردند، همه بايد تعجب مي‌كرديم. زرينچه يكي از بهترين‌هاي تاريخ فوتبال ماست. ببينيد من دارم مي‌گويم به ليست احترام مي‌گذارم ولي اين رأي احساسي هواداران بود. من اين ليست را يك ليست فني نمي‌دانم. اگر مي‌خواهيم بهترين‌ها را انتخاب كنيم، بايد نظر مربيان ايراني را بپرسيم. 100 تا مربي جمع شوند و بهترين‌ها را انتخاب كنند، آن‌موقع مي‌بينيد كه چقدر بين اين تيم و آن تيم تفاوت است. براي مثال مهدي پاشازاده كه بعد از جام جهاني‌ در تيم منتخب جهان هم بازي كرد، در نظرسنجي 90 جايي ندارد. اين واقعاً نظرسنجي را زير سؤال نمي‌برد؟ به خاطر همين من مي‌گويم انتخاب‌ها احساسي بود. همان‌موقع آقاي مايلي‌كهن كه پرسپوليسي است، سرمربي تيم ملي بود. يادتان هست كم مهدي را بازي مي‌داد؟ با اين حال او از ديد متخصصان فوتبال دنيا دور نماند.

* آن‌موقع مي‌گفتند مايلي‌كهن استقلالي‌ها را بازي نمي‌دهد. شما هم موافق بوديد؟
نه فكر نمي‌كنم. البته شايد پرسپوليسي بودن ايشان تأثير داشته باشد ولي من فكر نمي‌كنم. مايلي‌كهن همان‌موقع مجيدي را دعوت مي‌كرد و بازي هم مي‌داد. خود علي پروين هم كه پرسپوليسي تير بود، بيشتر استقلالي‌ها را دعوت مي‌كرد.

* حرف از زرينچه شد، امير عابديني در مصاحبه‌اي به ما گفت او به دفترش آمد و مي‌خواست پرسپوليسي شود. اينها قصه و داستان است! با تمام علاقه‌اي كه به عابديني دارم، به نظرم شوخي كرده است. او به خاطر ضربه‌اي كه سر مهدي هاشمي‌نسب خورد، ناك‌اوت شده بود و خيلي دنبال مجيدي و ديگر بازيكن‌هاي ما رفت ولي در حسرت ماند. مي‌گفت بايد كاري كنيم، جبران شود. كلك مي‌زد بازيكن ما را ببرد ولي نتوانست.

* خود ايشان كه مي‌گفت حتي زرينچه به دفترش رفت و لحظه آخر خودش به او گفت بهتر است به استقلال برگردد.

ما هم كمي بعد جلساتي داشتيم. با 4 تا بازيكن اين تيم هم توافق كرديم كه در همين تيم منتخب هم حضور دارند. يكي مهدوي‌كيا بود. ان‌شا‌ءا... 4، 5 سال ديگر اسم يكي ديگر را به همراه مدرك و سند رو مي‌كنم. فعلاً اسناد را در اتاقم گذاشته‌ام.

راستی درباره ماجرای فتوشاپ..

آن را که کامل توضیح دادم. این اشتباهات پیش می آید. مثلا همین عکس فرهاد مجیدی که حاشیه ساز شد را چند روز قبلش در گروه ها گذاشته بودند و فرهاد ه دقت نکرده بود. ولی مگر ما کم بازی 100 هزار نفری در آزادی داشتیم؟خود شما یادتان هست بازی استقلال و جوبیلیو یا بازی استقلال و الاتحاد. بازی استقلال و برق شیراز و کلی بازی دیگر در لیگ و لیگ قهرمانان که جمعیت این قدر زیاد بود که به خانه های شان برگشتند. این دیگر اسمش فتوشاپ نیست. این کری خوانی ها خوب است اما به شرطی که از حد احترام خارج نشود.

شما که خودتان خدای این شوخی ها و کری ها هستید؟

من که آخرش هستم. چند روز پیش امیر عابدینی دفترم بود و می گفت تو این 8 را از کجا آوردی ؟ هرچه خواستی بگو فقط این را دیگر نگو. حالا همهبرای ما کری 8 تایی ها می خورند. یک سند برایش رو کردم که به تیم همایون که همین بازیکنان اصلی پرسپولیس تویش بازی می کردند 8 تا گل زدیم. الان همه دیگر می گویند 8، من کارم را کردم.

راستی شما که گفته بودید اگر کفاشیان کاندیدا شود ، کاندیدا نمی شوید؟

هنوز هم می گویم. اگر کفاشیان در انتخابات باشد با او رقابت نمی کنم چون رای مجمع را با این چیدمان دارد و برای من خوب نست روبرویش باشم.

یعنی می گوییدمجمع چیده شده؟

نه این را نمی گویم . مجمع به کفاشیان عتماد دارد و به او رای می دهد. خود من هم او را قبل دارم. البته دو ایراد به کارش وارد است. اول اینکه نتوانسته خواسته های سرمربی تیم ملی اش را فراهم کند و این حاشیه ساخته. دیگری هم جنس تعاملش با وزارت ورزش است.به غیر از این دو باید بپذیریم او یکی از بهترین فدراسیون های فوتبال آسیا را دارد.

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید