وضعیت سلامتی استاد شجریان از زبان وزیر بهداشت

وضعیت سلامتی استاد شجریان از زبان وزیر بهداشت
کد خبر : ۱۴۱۴۰
بازدید : ۲۶۳۲

حسن هاشمی وزیر بهداشت دولت یازدهم از تماس تلفنی با محمدرضا شجریان استاد آواز ایران خبرداده و نوشته روحیه‌ی ایشان بسیار خوب و صدایشان مثل همیشه با صلابت بود.

وضعیت سلامتی استاد شجریان از زبان وزیر بهداشت

حسن هاشمی در صفحه‌ی اینستاگرامش نوشته‌ی کوتاهی را با عنوان احوالپرسی با استاد، به اشتراک گذاشته که متن کامل آن بدین شرح است:

امروز در تماسی تلفنی با استاد شجريان ضمن تبريك سال نو، جويای احوالشان شدم. روحيه ایشان بسيار خوب و صدايشان مثل هميشه با صلابت، پر توان و سرحال بود.

از اين‌كه خبر سلامتیشان را از خودشان می‌شنيدم خوشحال شدم؛ و لازم ديدم به دليل دوستی دیرینه و ارادت به ايشان و با اطلاع دقيق از وضعيت سلامتیشان و ارتباط با خانواده استاد در طول دو سال گذشته، ياد آور شوم كه ان شاءلله ايشان در دو تا سه ماه آينده به كشور باز می‌گردند و پزشكان متخصص ايشان اقدامات مورد نياز و باقی‌مانده را پی خواهند گرفت.

وظيفه خود می‌دانم به‌عنوان يك دوست، یک ايرانی و یک علاقه‌مند به آثار ايشان، و نيز به دليل مسئوليتم در دولت، درخصوص هر گونه حمايت برای تسريع در درمان و بهبودی ايشان ازهيچ كوششی مضايقه نكنم.

بحمدلله همانطور كه در پيام نوروزی استاد آواز ایران هم آمده بود، ايشان اميدوار و با نشاط، بهار امسال را نيز با شادابی و طراوت آغاز كرده‌اند. ما نيز همچون ساير دوستداران صدای ماندگار استاد شجريان، اميدواريم به زودی زود استاد را روی صحنه ببينيم و طنين اين صدای ماندگار دل‌های بهاری ملت ما را طراوتی دوچندان ببخشد.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید