«علیشاهی» محکوم مخوف فراری دستگیرشد

کد خبر : ۱۵۳۶۲
بازدید : ۲۰۴۷
یکی از محکومان پرونده های شرارت مسلحانه و قتل که با توسل به ترفندهای مختلف و هنگام مرخصی، از زندان مشهد گریخته بود به همراه 65 تن دیگر از نوچه ها و اوباش معروف داخل یک باغ به محاصره پلیس درآمد و دستگیر شد.

به گزارش خراسان، معاون دادستان مشهد در این باره گفت: ظهر پنجشنبه گذشته ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی خراسان رضوی که برخی از اراذل و اوباش را زیرنظر داشتند با استفاده از شگردهای اطلاعاتی به سرنخ هایی رسیدند که نشان می داد تعداد زیادی از اوباش به سرکردگی یکی از محکومان فراری پرونده های مخوف شرارت و قتل مسلحانه قصد دارند داخل باغی در اطراف روستای اخنگان تجمع کنند و کدورت ها را برای اقدامات مشترک کنار بگذارند.

«قاضی حیدری» افزود: در پی کسب این اطلاعات و با هماهنگی دادستان مشهد، دستور محاصره باغ و دستگیری اوباش فراری صادر شد تا این که گروهی از ماموران ورزیده پلیس امنیت عمومی، باغ محل تجمع این افراد را به محاصره درآوردند که در نتیجه 65 تن از متهمان و مظنونان به همراه فرد معروف به «علیشاهی» دستگیر شدند.

این مقام قضایی خاطرنشان کرد: «علیشاهی» یکی از اوباش معروف مشهد است که چندین سال قبل در پرونده یک درگیری مسلحانه که به قتل انجامید دستگیر شد و به تحمل زندان طویل المدت محکوم شد اما او به بهانه بیماری از زندان مرخصی گرفت و فرار کرد.

قاضی حیدری گرفت: در بازرسی از خودروهای متهمان تعداد زیادی انواع سلاح های سرد و گرم، مشروبات الکلی و غیره نیز کشف شد.

وی با قدردانی از ماموران پلیس اطلاعات و امنیت که در این عملیات حضور داشتند گفت تحقیقات ادامه دارد.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید