باند مزاحمین نوامیس به رهبری یک زن شرور

سه مرد مغازه‌دار در پارک پیشگوی تربت‌حیدریه شب چهارشنبه گذشته وقتی چند جوان شرور را دیدند که در حالت غیرعادی برای زنان و دختران ایجاد مزاحمت می‌کنند با آنها درگیر شدند.

کد خبر : ۱۵۹۱۱
بازدید : ۱۰۲۵۱
سه مرد مغازه‌دار در پارک پیشگوی تربت‌حیدریه شب چهارشنبه گذشته وقتی چند جوان شرور را دیدند که در حالت غیرعادی برای زنان و دختران ایجاد مزاحمت می‌کنند با آنها درگیر شدند.

به گزارش روزنامه ایران، مردان مزاحم بلافاصله پارک را ترک کردند و هنوز دقایقی نگذشته بود که سوار بر دو خودرو سواری دوباره به آنجا بازگشتند. هفت مرد جوان به همراه زن خشمگین به سراغ مغازه‌دارها رفته و با عربده‌کشی و قدرت‌نمایی پس از آسیب رساندن به مغازه‌ها، 3 مرد مغازه‌دار را هدف ضربات مشت و لگد قرار دادند.

سرهنگ حسین بیدمشکی جانشین فرماندهی پلیس خراسان رضوی در این باره به شوک گفت: شاهدان این درگیری که دچار ترس و وحشت شده بودند موضوع را به پلیس گزارش دادند و خواستار پیگیری سریع ماجرا شدند.

وی افزود: در مرحله نخست این عملیات، زن 35 ساله که با خودرو سواری از صحنه گریخته بود، ردزنی و دستگیر شد.

پلیس در بازرسی از خودرو این زن یک تفنگ شکاری وینچستر مسلح، یک چاقو و دو گوشی تلفن همراه به دست آورد.

وی ادامه داد: زن جوان در تحقیقات ابتدایی پرونده اظهار داشت: در شرارت خیابانی شب چهارشنبه با هفت شرور که یکی از آنان برادر و دیگری پسرش هستند همدست بوده است.

سرهنگ حسین بیدمشکی اظهار داشت: عملیات تعقیب و مراقبت‌های نامحسوس در این پرونده ادامه یافت و پلیس با پاکسازی دو مخفیگاه اعضای باند در محدوده خیابان اقاقیا و رضوان تربت حیدریه، علی 20 ساله و 3 عضو دیگر باند به نام‌های مهدی، سجاد و مصطفی را در اقدام غافلگیرانه‌ای دستگیر کردند.

وی گفت: جست‌وجوهای پلیسی برای دستگیری سه عضو فراری این باند و رازگشایی از اقدام‌های تبهکارانه آنان با هدایت زن جوان ادامه دارد.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید