آنجلینا جولی باز هم «خبیث» می‌شود

آنجلینا جولی باز هم «خبیث» می‌شود
کد خبر : ۱۶۲۲۰
بازدید : ۱۸۶۲
آنجلینا جولی باز هم «خبیث» می‌شود

کمپانی «والت دیزنی» از ساخت قسمت دوم فیلم «خبیث» خبر داد.

«آنجلینا جولی» که سال 2014 در فیلم پرفروش «خبیث» کمپانی «والت دیزنی» ایفای نقش کرد، در قسمت دوم این فیلم هم ظاهر می‌شود.

«خبیث 2» یکی از آثاری است که در دستور کار جدید ساخت فیلم‌های رئال‌انیمیشن کمپانی «دیزنی» قرار گرفته است. پس از موفقیت چشم‌گیر «کتاب جنگل» که این روزها صدرنشین فهرست پرفروش‌ترین‌های سینماهای جهان است، «دیزنی» تصمیم گرفته قسمت دوم فیلم‌ها و انیمیشن‌های محبوبی چون «تینکر بل»، «دامبو» و «خبیث» را تولید کند.

«لیندا وولورتون» که نگارش فیلمنامه «خبیث» را بر عهده داشت، در این پروژه جدید هم با «دیزنی» همکاری می‌کند. اولین قسمت این فیلم سینمایی به فروشی 758 میلیون دلاری در گیشه بین‌المللی دست پیدا کرد.

بازی «جولی» در «خبیث» آنچنان منتقدان را تحت تأثیر قرار داده بود که روزنامه‌نگار «گاردین» او را "سوفیا لورن امروز" خواند.

«آنجلینا جولی»، بازیگر برنده اسکار آمریکایی، این روزها کمتر جلوی دوربین ظاهر می‌شود و قصد دارد به طور دائم حرفه کارگردانی را پیش بگیرد. او سال گذشته به همراه همسرش «برد پیت» در فیلم «لب دریا» که خود کارگردانی کرده بود، ایفای نقش کرد.

آنجلینا جولی باز هم «خبیث» می‌شود

استودیو «دیزنی» هنوز اطلاعات بیشتری درباره این پروژه سینمایی اعلام نکرده است.

قسمت اول «خبیث» که توسط «رابرت استرانبرگ» کارگردانی شد، درباره یکی از شخصیت‌های منفی داستان «زیبای خفته» است. این استودیوی فیلمسازی در سال 1959 انیمیشن موزیکال «زیبای خفته» را تولید کرد.

به گزارش گاردین، «والت دیزنی» همچنین اعلام کرده به‌زودی نسخه‌های جدیدی از انیمیشن‌های «دامبو» و «مری پاپینز» را به سبک رئال‌انیمیشن جلوی دوربین خواهد برد. «اما استون» نیز قرار است نقش منفی نسخه جدید «101 سگ خالدار» را ایفا کند.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید