تصاویر/ ماجرای خودکشی جوان28 ساله با دکل برق

تصاویر/ ماجرای خودکشی جوان28 ساله با دکل برق

روز‌های پایانی فروردین امسال مرد چوپانی هنگام چرای گوسفندانش در روستایی اطراف شهرستان سبزوار با جسد حلق‌ آویز شده مرد جوانی از دکل برق روبه‌رو شد.

کد خبر : ۱۷۰۱۴
بازدید : ۲۴۷۲
روز‌های پایانی فروردین امسال مرد چوپانی هنگام چرای گوسفندانش در روستایی اطراف شهرستان سبزوار با جسد حلق‌ آویز شده مرد جوانی از دکل برق روبه‌رو شد.

او با مشاهده این صحنه خود ر ا به پاسگاه محلی رساند و ماجرا را به ماموران اطلاع داد. دقایقی بعد ماموران با حضور در محل حادثه مشاهده کردند مردی خود را از دکل برق حلق‌آویز کرده است.

این خودکشی به بازپرس جنایی و هماهنگی قضایی، جسد به پزشکی قانونی منتقل شد. در ادامه ماموران با بررسی اطراف محل کشف جسد، یک گوشی تلفن همراه و یک دستگاه خودرو پیدا کردند. گوشی تلفن‌همراه خاموش بود و دسترسی به اطلاعات آن امکان نداشت.

در ادامه ماموران برای مشخص شدن هویت مالک خودرو به استعلام از پلیس راهور پرداختند که مشخص شد او مردی 28 ساله و متاهل است.

همزمان با تشکیل پرونده قضایی، ماموران خانواده او را شناسایی و به پلیس آگاهی شهرستان سبزوار احضار کردند.

همسر مقتول در اظهاراتش به پلیس گفت: با شوهرم چهار سال پیش ازدواج کردم. او مدتی بعد به مصرف شیشه روی آورد و همین موضوع منجر به بروز مشکلاتی برایمان شد. حتی قهر کردم و به خانه پدری‌ام رفتم. شوهرم قول داد اعتیادش را ترک می‌کند که به قولش عمل کرد، اما چند ماه بعد متوجه شدم دوباره شیشه مصرف می‌کند. باز هم قهر کرده و به خانه پدری‌ام رفتم. این‌بار دیگر تصمیم گرفتم هر طور شده از وی جدا شوم.

وی اضافه کرد: اما شوهرم حاضر به جدایی نبود. آنقدر اصرار کرد تا از این تصمیم منصرف شدم. او نیز حق طلاق را به من داد و دوباره با هم زندگی کردیم. چند هفته پیش متوجه شدم شوهرم با زنی در تلگرام ارتباط دارد.

زمانی که این موضوع فاش شد، دیگر تصمیم گرفتم برای همیشه شوهرم را ترک کنم. روز حادثه او در تلگرام برایم عکسی از صحنه دار زدن خودش ارسال کرد که گمان کردم قصد شوخی دارد و توجهی نکردم.

در این مرحله با توجه به این‌که مرگ این مرد 28 ساله مشکوک به نظر می‌رسید، ماموران گوشی تلفن همراه او را برای بازبینی اطلاعات در اختیار کارآگاهان پلیس فتای استان خراسان رضوی قرار دادند که مشخص شد ماجرای این خودکشی صحت دارد و مرد جوان به زندگی‌اش پایان داده است.

سرهنگ جواد جهانشیری، رئیس پلیس فتای استان خراسان رضوی در این باره گفت: این مرد وقتی طناب دار را برگردن خود می‌اندازد، عکس سلفی گرفته و برای همسرش ارسال می‌کند.

وی اضافه کرد: زمانی که او عکس سلفی صحنه خودکشی را برای همسرش ارسال کرده و جوابی از وی دریافت نمی‌کند، به زندگی‌اش پایان می‌دهد.

خودکشی جوان28 ساله با دکل برق+تصاویر
خودکشی جوان28 ساله با دکل برق+تصاویر
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید