عجیب‌ترین تمرین‌های نظامی جهان!

عجیب‌ترین تمرین‌های نظامی جهان!
کد خبر : ۱۷۱۱۰
بازدید : ۱۳۳۲۹
فرادید | نیروهای پلیس در برخی موارد برای مواجهه با مشکلات بالاجبار دوره‌های آموزشی خاص را می‌گذرانند. اما چنین آموزش‌هایی تا چه اندازه بین نیروهای نظامی دنیا رایج هستند؟ در ادامه با چند نمونه جالب و عجیب آشنا خواهید شد.



آموزش تاریخ هنر به پلیس نیویورک
به گزارش فرادید*، پلیس نیویورک به غیر از موارد سرقت مسلحانه وارد موزه‌ها نمی‌شود، اما ایمی هرمن، کارشناس مسائل ادراک بصری، می‌گوید که هرز گاهی با پلیس نیویورک برای آموزش تابلوهای هنری همکاری می‌کند.

عجیب‌ترین تمرین‌های نظامی جهان!

این کار برای آن صورت می‌گیرد که نیروهای پلیس بتوانند با نگاه منطقی‌تری به مسائل، از جمله هنگام حمله، بنگرند. خانم هرمن می‌گوید که او پس از نمایش یک تابلو از نیروهای پلیس می‌خواهد که آن را تفسیر کنند. هدف این است که افسران پلیس «خارج از یک محدوده بسته» فکر کنند.

جلسات مدیتیشن برای پلیس کانادا
شغل پلیس‌ها بسیار استرس زا است. بنابراین دپارتمان پلیس انتاریو تصمیم گرفت تا جلسات مدیتیشن را برای نیروهای خود برگزار کند. تمام افراد در معبد بودائی محلی حاضر می‌شوند و جلسات را در آنجا برگزار می‌کنند. چنین جلساتی برای پلیس‌های آمریکا و کانادا حالا رایج‌تر شده و مقامات برای برگزاری آن ترغیب می‌شوند.

استفاده از عقاب برای شکار پهپاد
پلیس هلند از افزایش پهپادهای غیرقانونی در اطراف فرودگاه‌ها و دیگر مناطق عمومی آگاهی کامل پیدا کرده اما تصمیم گرفته تا به شکلی عجیب به نبرد با آن‌ها برود. از این رو، پلیس هلند با موسسه «نگهبانی آسمان» همکاری می‌کند که تخصصش تربیت عقاب‌های تخریب‌گر است. این عقاب‌ها به شکلی آموزش می‌بینند که بتوانند پهپاد را کاملا از کار بیندازند. این طرح در حال حاضر مراحل آزمایشی خود را می‌گذراند.

عجیب‌ترین تمرین‌های نظامی جهان!

پلیس کانکتیکات و کار کردن با بچه‌های اوتیسم
افسران پلیسِ چشایر در کانکتیکات آمریکا دوره‌های مربوط به نحوه تعامل با بچه‌های مبتلا به اوتیسم را می‌گذرانند. در گزارشی آمده که بخشی از نیازهای کودکان مبتلا به اوتیسم مربوط به زمانی است که در خیابان‌ها هستند و ممکن است صدای آژیر پلیس و صداهای مهیب دیگر آزارشان دهد. آموزش‌ها نیز حاوی چنین دستوراتی است که چگونه پلیس با این کودکان صحبت کند که موجب ترس آن‌ها نشود.

سربازهای بلاد وینگزِ برزیل
این سربازان بدون پیراهن برزیل همین الان تمرینشان را تمام کرده‌اند و حالا می‌خواهند نشان خود را دریافت کنند؛ نشان آن‌ها اما بر روی پوست سینه خودشان نصب خواهد شد. البته طبق مراسم گروه بلاد وینگز، هر یک از افراد پیش از اعطای مدال، باید فریاد بزنند: کاوِیرا (جمجمه). گفته می‌شود که ریشه این شکل از آموزش‌ها در جنگ جهانی دوم و در ارتش آمریکا معمول بوده که دیگر در جایی جز برزیل استفاده نمی‌‎شود.

عجیب‌ترین تمرین‌های نظامی جهان!

تمرین ترسناک چینی‌ها
اگر فکر می‌کنید پلیس‌های آمریکایی دیوانه هستند، پس بهتر است نگاهی به تمرین پلیس‌های چینی بیندازید. گفته می‌شود که نیروهای پلیس توانایی مبارزه در زمین، آسمان، گل و برف را دارند و سخت‌ترین استرس‌های روانی را نیز تحمل می‌کنند. عکس زیر یک عکس عمومی برای نشان دادن سختی‌های نظامی آن‌ها است. در ضمن، این تمرین در ایالات متحده ممنوع است.

عجیب‌ترین تمرین‌های نظامی جهان!

تمرین اسکاتلندی برای پلیس‌های آمریکا
شلیک به غیرنظامیان در چند سال اخیر برای پلیس آمریکا به مراتب رخ داده و حالا آن‌ها تصمیم گرفته‌اند که به اسکاتلند بروند. پلیس اسکاتلند در 10 سال گذشته تنها به دو نفر شلیک کرده است و این آمار بسیار برای آن‌ها درخشان است. به همین دلیل، گروهی متشکل از پلیس نیویورک و پلیس واشنگتن عازم اسکاتلند شدند تا از آموزش‌های آن‌ها برخوردار شوند. نکته اینجا است که نیروهای پلیس اسکاتلند با خود اسلحه حمل نمی‌کنند.

منبع: Oddee
ترجمه: وبسایت فرادید

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید