مجازات جدید داعش؛ اعدام با اسید نیتریک!

عناصر گروه تروریستی داعش دهها تن از اهالی موصل عراق را با اسید نیتریک اعدام کردند.

کد خبر : ۱۷۷۵۴
بازدید : ۵۸۱۱
عناصر گروه تروریستی داعش دهها تن از اهالی موصل عراق را با اسید نیتریک اعدام کردند.

به گزارش پرس تی وی، پایگاه خبری عرب زبان سومریه به نقل از یک منبع آگاه اعلام کرد، تروریست‌های تکفیری 25 تن را به جرم همکاری با نیروهای عراقی و جاسوسی برای آنها با اسید نیتریک شکنجه و اعدام کردند.

این منبع که نخواست نامش فاش شود گفت، تروریست‌های داعش ابتدا قربانیان خود را با طناب بستند و سپس آنها را به درون حوضچه‌ای از اسید نیتریک انداختند.

گفته می‌شود، داعش به منظور ایجاد رعب و وحشت در میان مردم، قربانیان خود را در ملاء عام اعدام کرد.

در تاریخ 24 اردیبهشت 1395 نیز تروریست‌های داعش 11 تن از ساکنان موصل را به جرم حمل تلفن همراه اعدام کردند.

پیشتر در 21 اردیبهشت نیز داعش پنج تن از اعضای یک خانواده عراقی را در کرکوک زنده زنده سوزاندند. داعش این پنج تن را به تلاش برای فرار از مناطق تحت کنترل تروریست‌ها متهم کرده بود.

در فروردین ماه نیز عناصر داعش 250 زن را در موصل اعدام کردند. این زن‌ها پیشنهاد ازدواج موقت با عناصر داعش را رد کرده بودند.

جان کوبیس، نماینده ویژه سازمان ملل متحد در عراق و مدیر مأموریت یاری رسانی سازمان ملل به عراق در جلسه شورای امنیت گفت، طی ماه‌های اخیر، بیش از 50 گور دسته جمعی در مناطق مختلف عراق که پیشتر در کنترل داعش بود، کشف شده است.

تروریست‌های داعش پس از حمله به عراق در تابستان 2014 (1393) بخش‌های گسترده‌ای از غرب و شمال این کشور عربی را اشغال کردند.

نیروهای ارتش عراق همراه با نیروهای پیشمرگه کرد، مبارزان شیعه و قبایل سنی عراق در سال گذشته (1394) تروریست‌های تکفیری را از بسیاری از مناطق این کشور عربی عقب راندند و شهرهایی از جمله رمادی، تکریت و بیجی را آزاد کردند.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید