تنبیه عجیب پدر و مادر ژاپنی!

تنبیه عجیب پدر و مادر ژاپنی!

یک پسر 7 ساله ژاپنی در کوه‌های شمال ژاپن مفقود شده است. والدین او می‌گویند که به عمد او را در کوه جای گذاشته‌اند تا تنبیه شود، زیرا آن پسر گفته بود که قبلا به هنگام پیاده‌روی با والدین گم شده بود.

کد خبر : ۱۸۲۵۹
بازدید : ۶۰۸۷
تنبیه عجیب پدر و مادر ژاپنی!

فرادید | پدر و مادر عجیب ژاپنی در ابتدا به پلیس گفتند که پسرشان را حین پیاده‌روی در کوه و پیدا کردن گیاهان کوهی گم کرده‌اند. قصد آن‌ها از این کار چه بود؟

به گزارش فرادید به نقل از ایندیپندنت، یک پسر 7 ساله ژاپنی در کوه‌های شمال ژاپن مفقود شده است. والدین او می‌گویند که به عمد او را در کوه جای گذاشته‌اند تا تنبیه شود، زیرا آن پسر گفته بود که قبلا به هنگام پیاده‌روی با والدین گم شده بود.

حالا بیش از 150 فرد برای نجات «یاماتو تانوکا» بسیج شده‌اند. یاماتو 7 ساله دو روز پیش گم شد. والدین یاماتو روز شنبه او را در نانائه در هوکایدو (دومین جزیره بزرگ ژاپن) به عمد جای گذاشتند. این جزیره به داشتن خرس‌های وحشی مشهور است.

گرچه والدین یاماتو در ابتدا ادعای دیگری کرده بودند، اما در نهایت اعتراف کردند که می‌خواستند پسرشان را به دلیل پرتاب سنگ به یک خودرو تنبیه کنند. والدین یاماتو می‌گویند که پس از طی کردن 500 متر دوباره به محلی که یاماتو را در آنجا جا گذاشته بودند، برگشته‌اند.

یکی از سخنگویان پلیس نیز می‌گوید: «والدین کودک او را برای تنبیه در کوه جای گذاشتند. آن‌ها می‌گویند که فورا به همان محل برگشته‌اند، اما خبری از پسرشان نبود.»

منبع: Independent
ترجمه: وبسایت فرادید

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید