رئیس‌جمهور وارد ارومیه شد

حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور دقایقی پیش به همراه کاروان دولت تدبیر و امید در قالب بیست و هشتمین سفر استانی وارد ارومیه شد.

کد خبر : ۱۸۲۶۲
بازدید : ۹۴۴
حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور دقایقی پیش به همراه کاروان دولت تدبیر و امید در قالب بیست و هشتمین سفر استانی وارد ارومیه شد.

به گزارش مهر، حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور صبح روز دوشنبه از طریق فرودگاه بین المللی ارومیه وارد آذربایجان غربی شد و از سوی استاندار، نماینده ولی فقیه، نمایندگان مجلس، معاونان استاندار و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی مورد استقبال قرار گرفت.

رئیس جمهور در این سفر دو روزه ابتدا به همراه وزیران و مسئولان استانی برای ادای احترام به شهدا به گلزار شهدا خواهد رفت.

دیدار و سخنرانی رئیس دولت تدبیر و امید در جمع مردم همدان راس ساعت ۹:۳۰ در ورزشگاه ارومیه انجام خواهد شد.

دیدار با برگزیدگان استان در حوزه های مختلف علمی، فرهنگی، هنری، ورزشی، خانواده های معظم شهدا و ایثارگران، روحانیون، حضور در نشست توسعه و سرمایه گذاری و صدور دستور افتتاح پروژه های استان در این محل و شرکت در جلسه شورای اداری استان از برنامه های رئیس جمهوری در روز نخست سفر به آذربایجان غربی است.

در ادامه برنامه های سفر، در روز دوم دکتر روحانی در محل پروژه بزرگ پتروشیمی مهاباد که عملیات احداث آن در دولت اصلاحات آغاز شده است، حاضر شده و این طرح مهم ملی افتتاح می کند، پس از افتتاح این طرح، رئیس جمهوری در جمع مردم مهاباد سخنرانی خواهد کرد.

برگزاری نشست خبری و دیدار با اصحاب رسانه و مطبوعات استان و تشریح نتایج و دستاوردهای سفر توسط رئیس جمهوری پایان بخش سفر کاروان تدبیر و امید به استان در روز سه شنبه خواهد بود.

در جریان سفر رئیس جمهوری به استان ۳۴۱ طرح عمرانی و اقتصادی با بیش از ۲۰ هزار و ۷۹۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری افتتاح می شود.

علی اصغر فانی وزیر آموزش و پرورش، حجت الاسلام مجید انصاری معاون رئیس جمهوری در امور مجلس، حمید چیت چیان وزیر نیرو، حجت الاسلام سیدمحمود علوی وزیر اطلاعات، معصومه ابتکار معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست، شهیندخت مولاوردی معاون رئیس جمهور و رئیس مرکز امور زنان و خانواده، حجت الاسلام علی یونسی دستیار ویژه رئیس جمهوری در امور اقوام و اقلیت های دینی و مذهبی، سیدابوالفضل رضوی معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور در این سفر استانی رئیس جمهور را همراهی می کنند.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید