مادر، کودک خود را ربود

زن جوان وقتی پی برد راز سرقت از خانه دوستش فاش شده، برای فرار از دست پلیس نقشه ربودن کودک خود را اجرا کرد.

کد خبر : ۱۸۳۲۹
بازدید : ۱۳۴۷
زن جوان وقتی پی برد راز سرقت از خانه دوستش فاش شده، برای فرار از دست پلیس نقشه ربودن کودک خود را اجرا کرد.

به گزارش جام‌جم، ساعت 19 و 20 دقیقه پنجشنبه زنی با پلیس تماس گرفت و از ربوده شدن دختر 20 ماهه‌اش خبر داد. ماموران کلانتری 12 شهرستان گنبدکاووس با حضور در محل و مشاهده زن 37 ساله که بشدت مضطرب و نگران بود، با تحقیق از وی متوجه شدند او همراه دختر 20 ماهه‌اش در حال رفتن به خانه دوستش بوده که دو موتورسوار نقابدار سد راهش شده و با ربودن دخترش فرار کرده‌اند.

این درحالی بود که با حضور پدر کودک و تحقیقات از وی معلوم شد او نیز بعد از تماس تلفنی همسرش متوجه نوزادربایی شده است. روز بعد ماموران از طریق پلیس آگاهی شهرستان گالیکش اطلاع یافتند دختر 20 ماهه ربوده شده در پارکی در این شهر پیدا شده است. ماموران با تحویل گرفتن این کودک، او را به والدینش تحویل دادند.

در ادامه تحقیقات، ماموران متوجه ضدونقیض‌گویی مادر کودک شدند و این درحالی بود که در بازبینی ازدوربین‌های مداربسته محل ربوده شدن کودک، تصویری از صحنه کودک‌ ربایی به دست نیامد. همین موضوع شک پلیس را به مادر کودک بیشتر کرد. روز بعد مادر کودک به پلیس آگاهی احضار شد و این بار به ساختگی بودن کودک‌ربایی اعتراف کرد.

متهم زن به افسر بازجو گفت: به دلیل مشکلات مالی به افراد زیادی بدهکار بودم تا این که در پی رفت و آمد به خانه دوست خانوادگی‌مان متوجه شدم او مقدار زیادی طلا دارد. وسوسه شدم طلاهایش را سرقت کنم تا با فروش آن بدهی‌هایم را بپردازم.

وی اضافه کرد: ده روز پیش به عنوان مهمان به خانه دوست خانوادگی‌مان رفتم و در غفلت او، طلاهایش را سرقت کرده و به یک طلافروشی فروختم. هشت میلیون تومان نصیبم شد و با آن بدهی‌هایم را دادم. بعد از سرقت متوجه شدم زوج صاحبخانه به من شک کرده و قصد شکایت دارند؛ به همین دلیل نقشه کودک‌ربایی ساختگی را طراحی و اجرایی کردم. آن روز همراه دختر 20 ماهه‌ام سوار خودروی دربستی شده و از گنبد کاووس به شهرستان گالیکش رفتیم. کودک را در بوستانی رها کرده و بازگشتم. بعد با صحنه‌سازی وانمود کردم دخترم ربوده شده تا دوستم از من شکایت نکند.

سرهنگ محمد علی عسکری، فرمانده انتظامی شهرستان گنبد کاووس در این‌باره گفت: با اعتراف متهم زن، او روانه زندان شد. تحقیقات برای دستگیری خریدار طلاهای سرقتی ادامه دارد.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید