تجاوز گروهی به یک دختر و آویزان کردن او از درخت!

تجاوز گروهی به یک دختر و آویزان کردن او از درخت!

پس از ربوده شدن و تجاوز گروهی به یک دختر نوجوان هندی، متجاوزان او را به کام مرگ فرستاده و جسدش را از بالای یک درخت آویزان کردند تا همه چیز مانند یک خودکشی به نظر برسد.

کد خبر : ۱۸۳۷۱
بازدید : ۳۷۸۸۳
تجاوز گروهی به یک دختر و آویزان کردن او از درخت

فرادید | پس از ربوده شدن و تجاوز گروهی به یک دختر نوجوان هندی، متجاوزان او را به کام مرگ فرستاده و جسدش را از بالای یک درخت آویزان کردند تا همه چیز مانند یک خودکشی به نظر برسد.

به گزارش فرادید به نقل از ایندیپندنت، شبکه NDTV در گزارش خود می‌نویسد که این دختر 15 ساله هندی توسط سه مرد در شهرستان نانپورا در ایالت «اوتار پرادش» هند ربوده شد.

جسد این دختر صبح روز بعد در حالی که توسط شال خودش از درخت آویزان شده بود، در نزدیکی نانپارا پیدا شد. تاکنون دو مرد از همان شهرستان دستگیر و جستجوی برای افراد دیگر در دست انجام است. گفته می‌شود که یکی از متهمین پیش از ارتکاب این جنایت از آن دختر خواسته بوده که نزد او برود. سپس دو مرد دیگر وارد شده و به دختر نوجوان حمله کرده‌اند.

سالک رام ورما، رئیس پلیس منطقه، در گفتگو با شبکه NDTV گفت که بررسی‌های پزشکی قانونی نشان می‌دهد که آن دختر مورد تجاوز قرار گرفته و سپس خفه شده است. پدر دختر نیز می‌گوید که آن سه مرد در اوایل هفته جاری نیز قصد داشتند او را بربایند.

وضعیت چهار افسر پلیس تاکنون در همین رابطه به حالت تعلیق درآمده چرا که آن‌ها به وظایفشان به خوبی عمل نکرده‌اند.

تجاوز گروهی به یک دختر و آویزان کردن او از درخت
تکرار خشونت علیه زنان و دختران موج اعتراضات را در هند به راه انداخته است

افزایش چشمگیر حملات این چنینی در هند باعث تجدید خشم عمومی علیه دولت هند شده زیرا مردم بر این باورند که دولت از توان کافی برای مبارزه با خشونت علیه زنان و دختران نیست. در اتفاقی مشابه، جسد یک دختر 16 ساله پس از تجاوز گروهی توسط سه مرد از درخت آویزان شده بود.

در ماه مارس نیز زنی 28 ساله در اتوبوسی در ایالات اوتار پرادش توسط دو مرد مورد تجاوز قرار گرفت. این جنایت در حالی رخ داد که دختر آن زن خودش را در یک گوشه پنهان کرده بود.

منبع: Independent
ترجمه: وبسایت فرادید

۰
نظرات بینندگان
  • محمدمهدی ارسالی در

    وحشی های رذل

  • ناشناس ارسالی در

    برخی بسیار پست می شوند و حقیر وقتی اخلاق حذف شود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید