FIFA 17 رسما معرفی شد

شرکت الکترونیک آرتز به شکل رسمی بازی «فیفا 17» (FIFA 17) را معرفی کرد.

کد خبر : ۱۸۸۸۱
بازدید : ۱۱۶۳
شرکت الکترونیک آرتز به شکل رسمی بازی «فیفا 17» (FIFA 17) را معرفی کرد.

اصلا جای تعجب نیست که جدیدترین قسمت از مجموعه بازی‌های فیفا کمی قبل از E3 2016 معرفی شد.

به نظر می‌رسد که شرکت الکترونیک آرتز تغییرات زیادی در این بازی ایجاد کرده است. فعلا مشخص شده که FIFA 17 در تاریخ 8 مهر ماه برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 3، پلی‌استیشن 4، ایکس باکس 360، ایکس باکس وان و کامپیوترهای شخصی عرضه می‌شود.

فیفا 17 یک تغییر بزرگ در مقایسه با قسمت‌های قبلی خودش دارد. EA این بازی را با موتور بازی‌سازی Frostbite ساخته است. موتوری که قبلا برای ساخت بازی‌هایی مانند «میدان نبرد» (Battlefield)، «لبه‌ی آینه» (Mirror's Edge) یا Star Wars Battlefront استفاده می‌شد. استودیوی سازنده موتور Ignite Engine را برای ساخت این بازی کنار گذاشته و تصمیم گرفته با Frostbite تغییرات زیادی در این بازی ایجاد کند. EA دراین‌باره گفته:" موتور بازی‌سازی Frostbite ویژگی‌های جدیدی را به مجموعه‌ی فیفا اضافه می‌کند و تجربه‌ی تازه‌ای را به بازی‌کننده‌ها می‌دهد."

شرکت EA با معرفی فیفا 17 اعلام کرد که سه نسخه‌ی مختلف از این عنوان با نام‌های Standard Edition،‌Deluxe Edition و Super Deluxe Edition راهی بازار خواهند شد. همچنین مشخص شده که با پیش‌خرید این عنوان مضامین بیشتری در سناریوی FIFA Ultimate Team در اختیار خواهید داشت.

با معرفی قسمت جدید مجموعه بازی‌های فیفا، تریلری هم از آن منتشر شد. این تریلر همانند تریلر معرفی بازی Battlefield 1 با لوگوی ایکس باکس شروع می‌شود. به نظر می‌رسد که مایکروسافت همکاری تازه‌ای را با EA شروع کرده تا تبلیغات این بازی‌ها با پلتفرم ایکس باکس باشد. همچنین مشخص شد که این عنوان را می‌توان چند روز زودتر از طریق سرویس EA Access که برای ایکس باکس وان عرضه شده، بازی کرد.

منبع: VG247 - GameSpot
ترجمه: دیجی‌کالا مگ
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید