ناطق هشدار ‌داد آيت‌الله عمل ‌كرد

«روزنامه قانون» در گزارشی با عنوان«ناطق هشدار ‌داد آيت‌الله عمل ‌كرد » به موضوع اعلام کاندیداتوری هاشمی برای مجلس خبرگان رهبری می پردازد

کد خبر : ۱۹۱۶
بازدید : ۱۸۱۷
فرادید | «روزنامه قانون» در گزارشی با عنوان «ناطق هشدار ‌داد آيت‌الله عمل ‌كرد» به موضوع اعلام کاندیداتوری هاشمی برای مجلس خبرگان رهبری می پردازد و می نویسد: «چند روز پيش بود كه ناطق نوري خطاب به همفكرانش‌‌مبني بر سلانه‌سلانه‌عمل‌كردن هشدار داد. اظهاراتي كه شيخ نور در آن انتقادهاي زيادي داشت و با انتقاد از بي‌خيالي برخي گروه ها و شخصيت‌هاي سياسي گفت: زمانی که بنده مسئولیت داشتم یک سال و نیم مانده به انتخابات، اجاق انتخابات را روشن ‌کرده و 6 ماه مانده به انتخابات کاندیداها را نیز اعلام می‌کردیم. در اين هشدار ناطق، تلا‌ش‌هاي تندروها نيز از قلم نيفتاد و نوري ياران و همفكران خودش را براي اينكه در مقايسه با تندروها كند عمل مي‌كنند، ملامت كرد.حال تنها بعداز دو روز ما شاهد آن هستيم كه آيت ا... هاشمي‌رفسنجاني، مردي كه سال‌هاست خبرگان را در بر دارد، در گفت و گو با سايت انتخاب و هفته نامه طلو ع صبح اعلام حضور‌مي‌كند.به نظر‌مي‌رسد هشدار ناطق سبب شد تا آيت‌ا... به عمل وادار شود.

هاشمي‌ كه همين چند ماه پيش و در انتخابات رياست خبرگان با محمد‌يزدي به رقابت نشست و به نوعي صندلي‌جانشيني مهدوي‌كني را به آيت‌ا...‌يزدي واگذار كرد، امروز وارد شده تا شايد جوان‌ترها كه ميل و در یعضی اوقات شهامت چنداني به حضور در عرصه انتخابات ندارند را تشويق به فعاليت‌كند.جواناني كه شايد به دليل رد صلاحيت‌ها و عدم اقبال به آنها از ميدان رقابت خود را دور نگه‌مي‌دارند.»
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید