سرگروهی فرانسه و صعود سوئیس در یورو 2016

دیدار فرانسه و سوئیس با تساوی بدون گل به پایان رسید تا فرانسه با 7 امتیاز به عنوان تیم نخست و سوئیس با 5 امتیاز به عنوان تیم دوم راهی مرحله بعد شوند.

کد خبر : ۱۹۹۲۵
بازدید : ۱۵۹۷
دیدار فرانسه و سوئیس با تساوی بدون گل به پایان رسید تا فرانسه با 7 امتیاز به عنوان تیم نخست و سوئیس با 5 امتیاز به عنوان تیم دوم راهی مرحله بعد شوند.

به گزارش ایسنا، فرانسه و سوئیس در سومین دیدار خود در مرحله گروهی یورو 2016 برابر هم به میدان رفتند که این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید.

در این بازی سوئیس با چند حمله بازی را بهتر شروع کرد. موقعیت فابین شار در دهانه دروازه فرانسه اولین موقعیت جدی بازی بود و در ادامه فرانسه به لطف بازی خوب پوگبا بر بازی مسلط شد. حضور یوهان کابایه به جای کانته به نظر فرانسه را هجومی تر از قبل کرده بود.

پوگبا در دقیقه 17 می توانست اولین گل ملی خود را در این فصل به ثمر برساند ولی شوت دیدنی او به دیرک دروازه سوئیس برخورد کرد و راهی به دروازه پیدا نکرد. در ادامه نیز دو تیم صاحب چند موقعیت نصفه و نیمه شدند که راه به جایی نبرد. فرانسه نسبت به دو بازی قبل بازی بهتری در نیمه نخست به نمایش گذاشته بود.

در دقیقه 33 بازیکنان فرانسه معتقد بودند شوت پوگبا ناخواسته به دست مدافع سوئیس برخورد کرده است و داور باید نقطه پنالتی را نشان دهد که داور نظر دیگری داشت. در ادامه دو تیم نتوانستند موقعیت جدی روی دروازه تیم رقیب ایجاد کنند تا نیمه نخست این دیدار با تساوی به پایان رسید.

در نیمه دوم سوئیسی ها بازی را هجومی شروع کردند ولی در ادامه از سرعت حملات آنها کاسته شد. به نظر می رسد آگاه شدن سوئیسی ها از نتیجه دیدار همزمان باعث شده بود تا سرعت حملات این تیم کاسته شود. در نیمه دوم سوئیس کاملا جانب احتیاط را در پیش گرفت چرا که با 4 امتیازی که از پیش اندوخته بود‌ خیالش تا حدودی برای صعود از این گروه راحت بود. البته فرانسوی ها نیز میل زیادی برای حمله نداشتند و بیشتر دو تیم به کنترل بازی پرداختند. در ادامه جدی ترین موقعیت فرانسه در دقیقه 75 بود جایی که سانتر سیسوکو روی پای پایت نشست که ضربه این بازیکن به دیرک دروازه اصابت کرد و این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید.
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید