صعود ولز و انگلیس به عنوان تیم اول و دوم

کد خبر : ۱۹۹۸۰
بازدید : ۱۳۷۹
انگلیس و اسلواکی در سومین دیدار خود در یورو 2016 به تساوی بدون گل رضایت دادند.

به گزارش ایسنا، دو تیم انگلیس و اسلواکی در سومین دیدار خود در مرحله گروهی یورو 2016 برابر هم به میدان رفتند که این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید.

در این بازی روی هاجسون تیمش را با تغییر و تحولات زیادی روانه میدان کرد که از جمله نیمکت نشینی هری کین و وین رونی جالب توجه بود. بازی دو تیم متعادل شروع شد ولی رفته رفته انگلیس توپ و میدان را در اختیار گرفت و توانست تا حدودی بر بازی مسلط شود.

جدی ترین موقعیت بازی در دقیقه 16 بود جایی که جیمی واردی با دروزاه بان اسلواکی در موقعیت تک به تک قرار گرفت که با بی دقتی این فرصت را از دست داد تا دروازه اسلواکی بسته بماند. بعد از این موقعیت نیز بازی در اختیار انگلیس قرار گرفت و بازیکنان این تیم توپ و میدان را در اختیار داشتند ولی موقعیت جدی نتوانستند ایجاد کنند.

با این حال سه شیرها در دقیقه 32 یک موقعیت دیگر را از دست دادند و اینبار ضربه لالانا با درخشش دروازه بان اسلواکی برگشت داده شد و در نهایت این دیدار با تساوی بدون گل در نیمه نخست به پایان رسید.

در نیمه دوم دو تیم بدون تغییر نسبت به نیمه نخست وارد زمین شدند و بازی مانند ابتدای نیمه نخست متعادل با برتری نسبی انگلیسی ها شروع شد. در دقیقه 52 پاس زیبای استوریج به کلاین باعث شد تا یک خطر دیگر روی دروازه اسلواکی ایجاد شود .

در ادامه هاجسون دله آلی را به میدان فرستاد و این بازیکن در دقیقه 61 یک موقعیت دیگر را از دست داد و ضربه او را مدافعان اسلواک برگشت دادند.

وین رونی در دقیقه 74 به سمت دروازه اسلواکی شوت زد که شوت او به مدافعان حریف خورد و به کرنر رفت. حملات پی در پی بازیکنان انگلیس و بازی تدافعی اسلواکی راه به جایی نبرد و این بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید.

در این بازی شاهزاده ویلیامز نیز در ورزشگاه حضور داشت و از نزدیک بازی انگلیس را مشاهده کرد.

حذف روسیه و صدرنشینی ولز در گروه دوم یورو 2016
همچنین دو تیم روسیه و ولز در آخرین دیدار دور گروهی خود در یورو 2016 برابر هم به میدان رفتند که این دیدار با برتری سه بر صفر ولزی ها به پایان رسید.

دو تیم در حالی برای این دیدار آماده شدند که می توانستند برای صعود تلاش کنند و حتی ولز امید به اول شدن نیز داشت. با این حال شاگردان کریس کولمن توانستند خیلی زود گل برتری را وارد دروازه روسیه کنند. حرکت در عمق آرون رمزی باعث شد تا این بازیکن با یک ضربه فنی دروازه آکنفیف را باز کند و ولز را در دقیقه 11 پیش بیندازد. این یازدهمین گل ملی رمزی بود که در این بازی به ثمر رسید.

در دقیقه 20 اشتباه مدافعان روسیه باعث شد تا دروازه این تیم برای بار دوم باز شود. پاس گرت بیل را بازیکنان روسی به اشتباه به تیلور مدافع ولز رساندند تا این بازیکن در دو مرحله دروازه روسیه را باز کند و خیال کولمن را برای صعود راحت کند.

ولزی ها که با این دو گل به هدف خود رسیده بودند، بازی را آرام کردند و سعی کردند با میدان داری در حفظ نتیجه بکوشند.

در نیمه دوم ولز برای زدن گل سوم پیش کشیده بود و البته تراکم نفرات روس ها در نیمه زمین خودشان باعث شد تا آنها نتوانند خیلی به محوطه جریمه روسیه نزدیک شوند.

با این حال گرت بیل موفق شد در دقیقه 67 با پاس آرون رمزی گل سوم را نیز به ثمر برساند و خود نیز سه گله شود و در صدر جدول گلزنان یورو 2016 قرار گیرد.

ولز بعد از زدن گل سوم روی به بازی تدافعی آورد و توپ و میدان را در اختیار گرفت تا از مالکیت توپ استفاده کند.

این دیدار در نهایت با برتری 3 بر صفر ولز تیم شایسته گروه دوم به پایان رسید تا این تیم با 6 امتیاز به عنوان تیم سرگروه بالاتر از انگلیس در صدر قرار گیرد و در مرحله بعد باید با یک تیم که در گروهش سوم شده است بازی کند.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید