جزییات قتل مرد میهمان در خانه دختر ٢٠ساله

کد خبر : ۲۰۶۶۶
بازدید : ۴۴۲۵

٧ ماه از قتل مرد ٤٢ساله در منطقه تهرانپارس می‌گذرد. در این پرونده جنایی دختر ٢٠ساله به قتل اعتراف و ادعا کرد که مرد میهمان در توهم شیشه‌ای به سمتش حمله کرده بود. حالا متهم پرونده پس از تحقیقات جنایی مجرم شناخته شده است. او به‌زودي در دادگاه كيفري استان تهران به اتهام قتل عمد پاي ميز محاكمه مي‌رود.

آذر ماه ‌سال گذشته بود که ماموران كلانتري ١٢٦ تهرانپارس در جريان مرگ مرد ٤٢ساله‌اي به نام منصور قرار گرفتند. بررسی‌ها نشان می‌داد منصور ميهمان خانه مادر و دختري بود كه جسدش در اتاق خواب افتاده و با ضربه چاقو به قلبش جان باخته بود. با دستور قاضي محسن مديرروستا، بازپرس شعبه ششم دادسراي جنايي تهران اين مادر و دختر بازداشت شدند كه در بازجويي‌ها دختر ٢٠ساله راز جنايت را فاش كرد. وي گفت: مقتول از آشناهای خانوادگی ما بود که مدتی زیادی می‌شد خواستگار مادرم بود؛ اما مادرم به او جواب منفی داده بود. با وجود اين مقتول دست‌ بردار نبود و خواستگاری می‌کرد. او به همین بهانه در خانه مادرم رفت و آمد زیادی داشت.

تا این‌که روز حادثه به خاطر نذری که داشتم مادرم به خانه من آمد تا کمکم کند. دو ساعت بعد از آمدن مادرم، مقتول هم آمد و در خانه من شیشه کشید. وقتی من برای انجام کاری به اتاقم رفتم، ناگهان دیدم که مقتول وارد اتاق شد و در را بست. به او اعتراض کردم که متوجه شدم قصد آزار و اذیت مرا دارد. من او را کتک زدم و از اتاق بیرونش کردم. با کمک مادر در اتاق دیگری حبسش کردیم ولی بعد از چند دقیقه از مسیر بالکن خودش را به اتاق من رساند. من هم وقتی دیدم که او می‌خواهد وارد اتاقم شود با چاقو به سمتش رفتم.

همان لحظه او پایش لیز خورد و در همان لحظات من هم چاقو را به سمتش بردم که به قلبش برخورد کرد. اما نمی‌دانم که چاقو را من زدم و یا این‌که او خودش روی چاقو افتاد با گذشت ٧ ماه از این جنایت بازپرس مدیرروستا از شعبه ششم دادسرای جنایی پس از تكميل تحقيقات، اين دختر ٢٠ساله را به اتهام قتل عمد مجرم شناخت و كيفرخواست در پرونده را صادر كرد تا او در دادگاه كيفري محاكمه شود.

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید