بازی دوم طارمی با پرسپولیس؟

کد خبر : ۲۱۷۵۰
بازدید : ۲۰۶۶

در شرایطی که حاشیه‌های مربوط به انتقال عجیب و غریب مهدی طارمی و رامین رضاییان به لیگ ترکیه می‌رفت که فراموش شود، از غروب چهارشنبه گذشته ناگهان اتفاقی رخ داد که استارت یک داستان جدید در مورد این پرونده بود. قصه از جایی شروع شد که رامین رضاییان با انتشار پستی روی صفحه اینستاگرامش که حاوی عکس مشترک او و طارمی بود، نوشت که خبری خوش و سورپرایزی بزرگ برای هواداران در راه است.

رامین البته دقایقی بعد، شرح مربوط به پستش را حذف کرد و تنها تصویر خودش با طارمی را باقی گذاشت، اما از همان زمان موجی از شایعات در این مورد به راه افتاد. ابتدا گمانه‌زنی‌ها حول محور بازگشت احتمالی خود رضاییان به پرسپولیس بود؛ به خصوص که باشگاه از او شکایت کرده و حاضر نیست ITC این بازیکن را صادر کند. با این همه اما زیاد طول نکشید تا نوک پیکان شایعات به سمت طارمی متمایل شد.

از قرار معلوم آقای گل لیگ پانزدهم خیلی زود از تصمیم شتاب‌زده‌اش برای حضور در سوپرلیگ ترکیه منصرف شده و تلاش‌هایی را برای بازگشت به پرسپولیس آغاز کرده است. این موضوع در 72ساعت گذشته به بحث اصلی رسانه‌های ورزشی در ایران تبدیل شده، اما خود طارمی هیچ موضعی در قبال آن اتخاذ نکرده است تا سردرگمی‌ها ادامه داشته باشد.

از وعده‌های عجیب تا دخالت هکرها!
بعد از جرقه‌ای که رضاییان با پستش زد، برادر مهدی طارمی هم روی صفحه شخصی‌اش مطلب عجیبی منتشر کرد. او نوشت در سالروز تولد مهدی، خبر خوش بزرگی در مورد او منتشر خواهد شد. مهاجم بوشهری متولد 27تیر است و فردا وارد 25سالگی خواهد شد. مسلم است که چنین اظهارنظری از سوی خانواده طارمی، به شدت حجم گمانه‌زنی‌ها را افزایش می‌دهد.

در عین حال طی روزهای گذشته مطالبی هم از قول حسین هدایتی منتشر شد در مورد اینکه فسخ قرارداد طارمی با باشگاه ریزااسپور نهایی شده و خود او مبلغ غرامت را به ترکیه فرستاده است؛ هرچند هدایتی همه چیز را تکذیب کرد و گفت درج این مطالب به اسم او در صفحه شخصی‌اش، احتمالا کار هکرها بوده است! در این میان یکی از دوستان نزدیک طارمی هم دست به کار شد و ماوقع را شرح داد. او نوشت مهدی به شدت پشیمان شده و قصد دارد هر طور شده برگردد. طارمی این مساله را با مدیران تیم ترکیه‌ای هم در میان گذاشته و در عین حال چند وکیل هم به دنبال حل مشکل او هستند.

آنطور که این منبع نزدیک به طارمی ادعا کرده، تکلیف نهایی داستان ظرف امروز و فردا مشخص خواهد شد. در این میان واکنش باشگاه پرسپولیس هم قطعا می‌تواند حائز اهمیت باشد؛ جایی که مدیران باشگاه فعلا از ماجرا اعلام بی‌خبری می‌کنند و چنین بازگشتی را بسیار بعید می‌دانند. جالب اینکه همزمان با انتشار این حرف و حدیث‌ها، مهدی طارمی هم از حضور در تمرینات ریزااسپور خودداری کرد تا شایعات به اوج برسد، هرچند بعدتر مشخص شد دلیل غیبت او صرفا مصدومیت بوده است! ظاهرا اسم طارمی و رضاییان در لیست مسافران اردوی اتریش تیم ترکیه‌ای قرار گرفته و با حضور قریب‌الوقوع آنها در این اردو، پرونده همه شایعات مختومه خواهد شد.

مراقب هواداران باشید
بالا گرفتن زمزمه‌های بازگشت طارمی به پرسپولیس، بار دیگر باعث سردرگمی هواداران شده است. این اتفاق در آستانه شروع لیگ پانزدهم، تمرکز تیمی پرسپولیس را نیز به هم زده و مجموعه‌ای را که به تازگی با مساله جدایی بهترین بازیکنش کنار آمده بود، دوباره دچار نوسان روحی کرده است. بازیکنان جانشین مهدی مثل علیپور، وحید امیری و ساسان انصاری در اردوی اتریش نشان دادند آماده هستند تا جای خالی آقای گل را پر کنند، اما حالا طارمی دوباره همه چیز را به هم ریخته است.

حتی اگر خبر تلاش او برای بازگشت صحت داشته باشد، این بازیکن می‌توانست همه چیز را تا زمان موفقیت یا شکست این کوشش‌ها مسکوت بگذارد و از رضاییان یا سایر دوستانش بخواهد فعلا چیزی را رسانه‌ای نکنند، اما این اتفاق رخ نداد. طارمی که بعد از توافق با پرسپولیس راهی ترکیه شد و با ریزااسپور قرارداد بست، حالا ظاهرا بازی دومش را با هواداران شروع کرده؛ یک بازی خطرناک که اگر به نتیجه نرسد، برای او و تیم سابقش گران تمام خواهد شد.

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید