جنایت هولناک جبهه النصره در سوریه

کد خبر : ۲۲۳۷۸
بازدید : ۱۵۸۵
گروه تروریستی جبهه النصره، شاخه القاعده در سوریه، با انتشار ویدئویی اعلام کرد 14 نفر از هواداران دولت سوریه را اعددم کرده است.

به گزارش پرس تی وی، این تصاویر ویدئویی که در حساب کاربری شبکه‌های اجتماعی جبهه النصره منتشر شده، نشان می‌دهد که 14 مرد که تعدادی از آنها زخمی هستند، به تلافی پیشروی نیروهای ارتش سوریه در نزدیکی دمشق، اعدام می‌شوند.

در این فیلم ویدئویی متنی روی تصویر به نمایش در می‌آید که حاکی است: «این گروه از زندانیان به خاطر حمله به روستای حریره در وادی بردی اعدام می‌شوند.»

این تصاویر نشان می‌دهد این اسرا در حالی که جلوی تروریست‌های جبهه النصره زانو زده اند، از ناحیه سر هدف شلیک گلوله قرار می‌گیرند.

منطقه وادی بردی در منطقه قلمون در استان دمشق سوریه واقع شده است که مناطقی از آن تحت کنترل گروه‌های تروریستی از جمله جبهه النصره قرار دارد.

پیشتر گروه موسوم به دیده بان حقوق بشر سوریه گفته بود جبهه النصره تهدید کرده است در صورتی که نیروهای دولتی وارد روستای حریره شوند، این زندانیان را اعدام می‌کند.

در تصاویر ویدئویی که پیشتر منتشر شده بود، یکی از زندانیان هشدار داده بود در صورت حمله نیروهای دولتی، جبهه النصره این 14 زندانی را اعدام خواهد کرد.

جبهه النصره از جمله گروه‌های تروریستی فعال در سوریه است که همگام با گروه تروریستی داعش تاکنون جنایت‌های شنیعی علیه نیروهای دولتی و غیرنظامیان سوری مرتکب شده است.

جبهه النصره در سپتامبر 2015 نیز دستکم 56 تن از نیروهای دولتی را در فرودگاهی نظامی در استان ادلب در شمال غرب سوریه اعدام کرده بود.
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید