جنبشی که از داعش هم بدتر است!

کد خبر : ۲۲۴۵۷
بازدید : ۱۸۳۹
یکی از اعضای گروه تروریستی نورالدین زنکی در سوریه که آمریکا از آن حمایت می کند، گفت: این جنبش از داعش نیز بدتر است.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از تلویزیون المنار، یکی از اعضای گروه تروریستی نور الدین زنکی که آمریکا آن را یکی از گروههای میانه رو در سوریه می نامد و از آن حمایت می کند گفت: این جنبش از داعش نیز بدتر است.

جمله «ما بدتر از داعشی ها هستیم» متعلق به یکی از افراد مسلح جنبش نور الدین زنکی پیش از بریدن سر عبد الله عیسی در اردوگاه حندرات در شمال است. این جنایت وحشیانه بر ملا کننده تلاش های دروغین غربی ها برای چسباندن صفت میانه رو به شماری از گروههای مسلح است تا بدین ترتیب حمایتهای خود را از این گروهها توجیه کنند و بر آتش منازعه در سوریه بدمند.

جنایات افراد مسلح در سال های بحران در سوریه ثابت می کند اندیشه تکفیری وجه مشترک بین گروههایی است که اسامی مختلفی دارند اما جنایاتشان علیه هر کسی که با رأی و نظر آنان مخالف است یکی است.

تروریست ها علاوه بر جنایاتی که علیه زندگان مرتکب می شوند، بارگاهها و ضریح ها را منهدم و قبرهای اولیاء الهی و صحابه پیامبر اکرم(ص) از جمله حجر بن عدی را در منطقه عدرای بلد در ریف دمشق در ماه مه سال 2013 نبش کردند.

بر اساس این گزارش، گروههای مسلح که اقدامات وحشیانه مرتکب می شوند گاهی تلاش می کنند از دین برای توجیه این اقدامات بهره برداری کنند و گاهی نیز از اقداماتی که اعضای آنها انجام می دهند شانه خالی می کنند و می گویند حوادث فردی است اما همه این اقدامات وحشیانه، تصویری از هرج و مرج هدفمند است که همه جا را گرفته است.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید