توقف استقلال برابر نفت در سکوت «آزادی»

علیرضا منصوریان در نخستین بازی رسمی‌اش با استقلال برابر تیم سابق خود متوقف شد تا دو امتیاز بازی خانگی را از دست بدهد.

کد خبر : ۲۲۵۹۱
بازدید : ۱۰۴۵
علیرضا منصوریان در نخستین بازی رسمی‌اش با استقلال برابر تیم سابق خود متوقف شد تا دو امتیاز بازی خانگی را از دست بدهد.

به گزارش ایسنا، دیدار تیم های استقلال و نفت تهران در هفته نخست لیگ برتر فوتبال در فصل شانزدهم از ساعت ۲۰:۴۵ در ورزشگاه خالی از تماشاگر آزادی تهران برگزار شد. این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

گل‌های این بازی را جابر انصاری در دقیقه 30 برای استقلال و ارسلان مطهری در دقیقه 68 برای نفت به ثمر رساندند.

نیمه نخست
هر دو تیم بازی را هجومی آغاز کردند اما نخستین خطر روی دروازه‌ها در دقیقه ۴ توسط جابر انصاری بازیکن استقلال شکل گرفت. انصاری به تنهایی چند مدافع نفت را جاگذاشت و داخل محوطه جریمه پاس عرضی داد اما توپ توسط مدافعان دور شد.

یک دقیقه بعد بازیکن نفت شانس خود را با شوت از راه دور امتحان کرد اما حسینی، دروازه‌بان استقلال توپ را دور کرد. حسینی به دلیل محرومیت مهدی رحمتی در این بازی درون دروازه استقلال قرار گرفته است.

دقیقه ۱۲، کاوه رضایی استقلال را صاحب یک ضربه ایستگاهی کرد و خودش توپ را از فاصله بیش از ۲۵ متری به سمت دروازه فرستاد اما دروازه‌بان نفت توپ را به کرنر فرستاد.

دقیقه ۲۱، جابر انصاری با حرکات خوب خود تیمش را به یک ضربه کرنر رساند. این توپ در نهایت به امید ابراهیمی رسید و این بازیکن با شوت محکم و سرضرب دروازه نفت را تهدید کرد اما مدافع تیم مهمان توپ را دور کرد.

دقیقه ۲۳، نفت از فاصله حدودا ۱۸ متری صاحب ضربه ایستگاهی شد. ایمان مبعلی این توپ را روانه دروازه کرد ولی توپش به دیوار دفاعی خورد و برگشت.

دقیقه ۲۷، بازیکنان نفت حرکت تیمی بسیار خوبی انجام دادند و توپ را به داخل محوطه جریمه استقلال رساندند اما شوت محکم محمد قاضی که روی پاس عرضی هم تیمی‌اش زده شد از بالای دروازه بیرون رفت.

استقلال یک - نفت تهران صفر؛ دقیقه ۳۰، کاوه رضایی از میانه میدان با پاس عمقی جابر انصاری را صاحب موقعیت کرد و این بازیکن هم بدون معطلی و با ضربه‌ای فنی توپ را وارد دروازه نفت کرد.

دقیقه 42، ارسلان مطهری می‌توانست دروازه استقلال را باز کند اما واکنش حسینی و کمک دیرک دروازه خطر را از دروازه آبی‌پوشان دور کرد.

نیمه دوم:
در آغاز این نیمه بوعذار از نفت برای تیمش یک ضربه ایستگاهی را زد که شوت محکم و زیبایش با واکنش حسینی به کرنر تبدیل شد. نفت از این کرنر سودی نبرد.

دقیقه 62، باز هم دیرک دروازه، استقلال را نجات داد. این بار شوت بازیکن نفت به آرامی به سمت دروازه استقلال رفت و با برخورد به دیرک دور شد. در برگشت هم بوعذار شوت محکمی زد که با تکل مدافع استقلال به کرنر رفت.

دقیقه 67، بختیار رحمانی روی حمدی‌نژاد خطا کرد که این صحنه باعث شد کاوه رضایی با بازیکن نفت وارد جدال لفظی شود.

استقلال یک - نفت تهران یک؛ دقیقه 68، کنعانی‌زادگان در دفع توپ ارسالی نفتی‌ها تعلل کرد و اشتباه فاحش این بازیکن، ارسلان مطهری را صاحب توپ کرد. مهاجم جوان نفت با ضربه‌ای محکم توپ را از بالای سر حسینی وارد دروازه استقلال کرد.

دقیقه 72، برخورد مدافع استقلال با قاضی در محوطه جریمه استقلال، مشکوک به پنالتی بود اما داور اعتقادی به پنالتی نداشت. این تصمیم داور اعتراض شدید علی دایی را به همراه داشت.

دقیقه 79، ارسلان مطهری می‌توانست خود و تیمش را دو گله کند اما شوت زیبا و خلاف جهتش با اختلاف بسیار کمی به بیرون رفت.
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید