جنجال تازه درباره همسر ترامپ

کد خبر : ۲۲۸۱۶
بازدید : ۳۹۳۸
چند روز پس از جنجال درباره اصالت متن سخنرانی همسر دونالد ترامپ در همایش جمهوریخواهان، رسانه‌های امریکایی از غیر واقعی بودن مدرک دانشگاهی او خبر داده‌اند.

به گزارش ایسنا، وبسایت حرفه‌ای ملانیا ترامپ، همسر نامزد حزب جمهوریخواه در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در پی گزارش‌هایی در مورد وجود اطلاعات نادرست درباره سابقه تحصیلی او برچیده شده است.

در این وبسایت، در بخش مربوط به زندگینامه خانم ترامپ، همراه اطلاعاتی در مورد تولد او در اسلوونی و نحوه شروع به کار به عنوان مدل لباس، آمده بود که او "مدرک کارشناسی در رشته طراحی و معماری" را از دانشگاه در اسلوونی دریافت کرده است.

در توضیح حذف این وبسایت، خانم ترامپ در توئیتر خود گفته است که این وبسایت در سال ٢٠١٢ درست شد اما "به دلیل اینکه به طور دقیق خصوصیات تجاری و حرفه‌ای کنونی مرا منعکس نمی‌کند، حذف شده است."

چند روز پیش، تعدادی از رسانه‌های خبری گفتند که در مورد دریافت مدرک کارشناسی معماری خانم ترامپ تردیدهای جدی وجود دارد. برخی از رسانه‌ها اظهار داشتند که ذکر دستاورد تحصیلی ملانیا ترامپ قطعا با تایید مشاوران آقای ترامپ صورت گرفته تا نشان دهند که جذابیت همسر نامزد انتخابات ریاست جمهوری، که انتظار دارد بانوی اول آمریکا شود، صرفا ظاهری نیست بلکه او فردی باهوش و تحصیلکرده است.

به گزارش بی.بی.سی تردید در مورد جزئیات زندگی ملانیا ترامپ پس از آن شدت بیشتری گرفت که سخنرانی هفته گذشته او در همایش حزب جمهوریخواه خبرساز شد. بخشی از این سخنرانی کمابیش به قسمتی از یک سخنرانی میشل اوباما، همسر رئیس جمهوری فعلی آمریکاشباهت داشت و اتهام "سرقت" از این سخنرانی را به دنبال آورد.

سخنرانی‌نویس ملانیا ترامپ بعدا گفت که این بخش از سخنرانی به خاطر احترامی که خانم ترامپ برای خانم اوباما قایل است، از سخنرانی میشل اوباما اقتباس شده بود.

ملانیا ترامپ در سال ١٩٩٦ با دونالد ترامپ، که بیست و چهار سال از او بزرگتر است، آشنا شد و آنها در سال ٢٠٠٥ ازدواج کردند.

خانواده ترامپ دارای پنج فرزند است که چهار فرزند از ازدواج قبلی دونالد ترامپ و یک فرزند از همسر فعلی اوست.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید