زنی که سر مقتول را در کباب‌پز پُخت!

زن میانسال که پس از قتل مردی جسد او را تکه‌تکه کرده بود، با رضایت اولیای دم از مجازات مرگ نجات یافت. متهم که سابقه عضویت در گروهک تروریستی منافقین را دارد، پس از قتل سر مقتول را در کباب‌پز سوزاند.

کد خبر : ۲۳۴۰۳
بازدید : ۶۹۳۲
زن میانسال که پس از قتل مردی جسد او را تکه‌تکه کرده بود، با رضایت اولیای دم از مجازات مرگ نجات یافت. متهم که سابقه عضویت در گروهک تروریستی منافقین را دارد، پس از قتل سر مقتول را در کباب‌پز سوزاند.

این پرونده از چهارم خرداد سال 90 و همزمان با ناپدید شدن مرد میانسالی به جریان افتاد.

در ادامه بقایای جسد مقتول در حوالی بزرگراه صیاد شیرازی پیدا شد. ماموران در تحقیقات میدانی دریافتند مقتول از مدتی پیش با زن میانسالی به نام معصومه ارتباط کاری داشته و آخرین بار نزدیک خانه او مشاهده شده است بنابراین کارآگاهان معصومه را به عنوان مظنون به قتل بازداشت کردند. در بررسی‌ سوابق متهم معلوم شد او از اعضای سابق گروهک تروریستی منافقین بوده است. او پس از یک سال سکوت لب به اعتراف گشود.

با تکمیل تحقیقات، پرونده با صدور کیفرخواست به شعبه چهارم دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد. متهم در جلسه دادگاه در دفاع از خود گفت: من از سال 83 با مقتول آشنا شدم و او در شرکت من کار می‌کرد. پس‌از مدتی با یکدیگر اختلاف پیدا کرده و او را با ضربه‌های چکش کشتم و جسدش را با چاقو پنج تکه کردم و برای این که شناسایی نشود، چهره او را در کباب‌پز سوزاندم.

قضات سپس وارد شور شده و این زن را به قصاص محکوم کردند. با اعتراض متهم، پرونده برای ادامه رسیدگی به دیوان عالی کشور فرستاده شد، حکم در دیوان عالی کشور شکست و پرونده به شعبه هم‌عرض فرستاده شد.

در این مدت معصومه با پرداخت دیه توانست رضایت اولیای دم را کسب کند. در حالی که پرونده به شعبه دهم دادگاه کیفری استان تهران ارسال شده، قضات در نامه‌ای به رئیس قوه قضاییه خواستار بررسی وضعیت درخواست فرزند صغیر مقتول شدند که در پاسخ به استعلام، اعلام شد مشکلی برای جلب رضایت فرزند مقتول با پرداخت دیه وجود ندارد.

زن میانسال با پرداخت دیه فرزند صغیر مقتول، بزودی از جنبه عمومی جرم محاکمه می‌شود.

برای ورود به کانال تلگرام فرادید کلیک کنید

منبع: جام جم
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید