تصاویر/ حمله بامدادی پلیس شیراز به 89 تبهکار حرفه‌ای

فرمانده انتظامی استان از جدیدت پلیس فارس در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در نقاط جرم خیز خبر داد و گفت: این طرح ها به صورت مستمر اجراو با مخلان نظم و امنیت برخورد می شود.

کد خبر : ۲۳۶۰۹
بازدید : ۶۰۰۱

سردار "احمدعلی گودرزی"گفت: در این طرح ماموران بعد از شناسایی نقاط آلوده و مجرمین سابقه دار، اقدام به پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز در شهر شیراز می کنند.

وی ادامه داد: امروز ساعت 5.30 - 6 صبح با هماهنگی دستگاه محترم قضایی در یکی از محلات حاشیه نشین و شهرک های اقماری شیراز طرح ارتقای امنیت اجتماعی به اجرا گذاشته شد.

فرمانده انتظامی استان فارس افزود: ماموران موفق شدند در این طرح 19 قبضه سلاح جنگی و شکاری،20 دستگاه گوشی تلفن همراه مسروقه،5 دستگاه دوربین مداربسته که مجرمین پرخطر در جهت افزایش اقدامات مجرمانه خود از آنها استفاده می کردند، یک دستگاه موتورسیکلت مسروقه،31 کیلوگرم مواد مخدر،15 عدد وافور،50 تیغه سلاح سرد،، کشف کنند.

سردار گودرزی دستگیری 36 سارق تحت تعقیب، 31 متهم تحت تعقیب، 21 نفر از اراذل و اوباش معروف که تحت تعقیب بودند، کشف مقادیری اموال سرقتی از جمله 5 ساعت زنانه و مردانه ،7 عدد باند ، 4 حلقه لاستیک و 16 میلیون وجه نقد را از دیگر نتایج اجرای این طرح برشمرد.

وی اضافه کرد: در این طرح یک باند 5 نفره آدم ربا شامل یک زن و 4 مرد دستگیر شدند که این افراد به هدف اخاذی درگویم اقدام به آدم ربایی کرده و فرد ربوده شده را به شرق شیراز آورده بودند که خوشبختانه، همگی دستگیر و فرد مورد نظر آزاد شد و 3 دستگاه خودرو متعلق به آدم ریایان توقیف شد.

فرمانده انتظامی استان خاطر نشان کرد: پلیس فارس طرح های ارتقاء امنیت اجتماعی را که از مطالبات مردمی و از وظایف ذاتی و قانونی نیروی انتظامی است را مستمر و با شدت و جدیت ادامه می دهد و زیرا این طرح ها سبب افزایش احساس امنیت در بین اقشار مردم شود.

سردار گودرزی اظهار کرد: در این طرح ها کسانی که خرده فروش مواد مخدر هستند،اشخاصی که اقدامات مجرمانه انجام می دهند،سارقین تحت تعقیب و افرادی که اوباش گری می کنند از قبل شناسایی و بعد با هماهنگی دستگاه قضایی و با حضور قاضی در محل اجرای طرح، که قوت قلبی است برای عوامل نیروی انتظامی، این افراد دستگیر می شوند.

وی ضمن تقدیر از همکاری شهروندان با پلیس در اجرای این طرح، گفت: در پی اجرای این طرح مردم محله نیز حضوری و تلفنی از عملکرد نیروی انتظامی تشکر کردند.

برای ورود به کانال تلگرام فرادید کلیک کنید

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید