مهدی هاشمی،​ مهتاب کرامتی و حامد بهداد در یک قاب

کد خبر : ۲۴۰۷۰
بازدید : ۱۸۵۹
فیلم های تلویزیونی و سینمایی «فرمول مرگ»، «قانون و اخلاق» و «فرزند چهارم» روزهای پنجشنبه و جمعه این هفته از شبکه چهار سیما پخش می شود.

به گزارش جام جم آنلاین، فیلم تلویزیونی «فرمول مرگ» به کارگردانی بهداد آوند امینی، پنجشنبه 28 مرداد ساعت 11 از شبکه چهار سیما پخش می شود.

در خلاصه داستان فیلم آمده است: دکتر پرویز فرجامی استاد دانشگاه شیمی که مدتی است دچار افسردگی شده است، در آزمایشگاه دانشگاه، جسد دانشجویی را پیدا می کند. پس از بازجویی های اولیه افسر ویژه آگاهی، دکتر پرویز فرجامی به عنوان تنها مضنون پرونده معرفی می شود و...

بیژن امکانیان، صادق هاتفی، ابراهیم ابراهیمی، صدف احمدی و مهرداد طوفانیان در فیلم تلویزیونی «فرمول مرگ» ایفای نقش می کنند.

فیلم سینمایی «قانون و اخلاق» به کارگردانی ماتئو کاسویتس، پنجشنبه 28 مرداد ماه ساعت 20:30 از شبکه چهار روی آنتن می رود.

در خلاصه داستان فیلم با بازی ماتئو کاسویتس و مالیک زیدی آمده است: ساکنین سیاهپوست کلدونیا به دلیل رفتار خصمانه ای که با آنها می شود، تقاضای استقلال کرده در پی آن بسیاری از اطرافیانشان را از دست می‌دهند. آنها که شاهد از بین رفتن فرهنگ و آداب و رسوم قدیمی شان توسط دولت فرانسه هستند، برای کسب استقلال سرزمینشان شورش می کنند که این موضوع در نهایت با دخالت نیروهای ویژه سرکوب گشته کلیه اهالی آن به طرز وحشیانه ای از بین می روند، تا این دست اقدامات برای همیشه خاموش گردد بی آنکه فریاد اهالی آن به گوش رسد.

فیلم سینمایی «فرزند چهارم» به کارگردانی وحید موساییان، جمعه 29 مرداد ساعت 11 روی آنتن شبکه چهار سیما می رود.

داستان فیلم روایت زن سوپراستاری است که به دلیل دغدغه‌های شخصی به عکاسی روی می آورد و به سومالی سفر می کند.

مهتاب کرامتی، مهدی هاشمی، حسین محب اهری، ناصر گیتی جاه، معصومه قاسمی پور، زهرا برومند، ساناز زرین مهر و حامد بهداد در فیلم سینمایی «فرزند چهارم» ایفای نقش می کنند.
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید