واکنش پزشکان به هتاکی‌های آقای بازیگر!

کد خبر : ۲۴۵۴۴
بازدید : ۴۵۹۵
عضو بسیج جامعه پزشکی ضمن انتقاد از رفتار حامد بهداد و هتک حرمت حکیم بوعلی سینا گفت: سازمان صدا و سیما، نظام پزشکی و سایر سازما‌ن‌های مربوطه باید اقدامات لازم را جهت برخورد با چنین رفتارهای ناپسندی انجام دهند.

به گزارش فارس؛ عباس هنردوست در واکنش به اقدام حامد بهداد که در صفحه اینستاگرام خود به مناسبت روز پزشک عکس حکیم بوعلی سینا را به صورت برعکس منتشر کرده بود، اظهار داشت: باید برخورد لازم با این بازیگر به دلیل این اقدام ناپسند به صورت جامع انجام گیرد.

وی افزود: شخصیت حکیم بوعلی سینا بسیار بالا بوده و توهین به آن امری بسیار قبیح و ناپسند است؛ لذا سازمان صدا و سیما، نظام پزشکی و بسیج جامعه پزشکی باید اقدامات لازم را جهت برخورد با این رفتار ناپسند انجام دهند.

عضو بسیج جامعه پزشکی اظهار داشت: پزشکی از مقدس‌ترین حرفه‌های بشر بوده و در دین اسلام نیز دو علم ادیان و ابدان بسیار مورد توجه قرار گرفته است؛ لذا انجام چنین رفتاریی ناپسند بسیار جای تاسف دارد و تنها شخصیت خود فرد را نشان می‌دهد.

هنردوست با اشاره به اینکه در دوران جنگ تحمیلی پزشکان یکی از این خدمت‌ها را به مردم انجام داده و تعداد زیادی شهید و جانباز تقدیم انقلاب کرده‌اند گفت: پزشکان با جان و دل فعالیت کرده و در جهت کمک به بیماران اقدامات لازم را انجام می‌دهند.

این دندانپزشک خاطرنشان کرد: افراد باید حد و اندازه خود را در اظهار نظر‌ها در نظر بگیرند و هرکس به اندازه سواد و فهم خود صحبت کند. پزشکان اهل مضحکه‌ کردن نیستند و کسی که شخصیت حکیم ابوعلی سینا و پزشک را زیر سوال برده در واقع نشان از شخصیت خودش داشته است.

وی در پایان گفت: مردم نسبت به اقدامات پزشکان آگاه بوده و به آنها اعتماد و اطمینان دارند و با انجام چنین رفتارهای ناپسندی توسط تعداد معدودی افراد وجه آنها خدشه‌دار نخواهد شد.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید