رضاییان: حاضرم با پرسپولیس سفید امضا کنم

کد خبر : ۲۴۷۱۸
بازدید : ۱۱۵۴
مدافع جنجالی تیم ملی فوتبال ایران که مدت هاست با باشگاهی تمرین ندارد از مدیریت و کادرفنی این باشگاه عذرخواهی کرده تا در آستانه بازگشت به تیم سابقش قرار بگیرد.

به گزارش وبسایت نود، رامین رضائیان مدافع تیم ملی کشورمان گفت: با توجه به اینکه یک سال دیگر با پرسپولیس قرارداد دارم، کار من از ابتدا اشتباه بود و اکنون نه تنها باقیمانده قراردادم را معتبر می‌دانم، بلکه آمادگی دارم قراردادی سفید از نظر زمانی و دیگر شرایط امضاء کنم.

امیدوارم آقاي طاهري كه از ابتدا به من محبت داشتند و خيلي خيلي به من كمك كردند من را شایسته فرصتی برای جبران بدانند.

رضائیان در گفتگو با سایت باشگاه پرسپولیس افزود: کار من با باشگاه پرسپولیس نباید به کمیته انضباطی می‌کشید.

این اتفاق به خاطر اشتباه من بود و بابت آن عذرخواهی می‌کنم. من در حالی بعضی اقدامات را انجام دادم که از سال گذشته قراردادم دو ساله بود و یک سال دیگر از آن باقي مانده بود كه متاسفانه اشتباه كردم و اکنون نیز خودم را نه تنها متعهد به اجرای باقیمانده قرارداد می‌دانم بلکه حاضرم قراردادی بی‌قید و شرط با صلاحديد و اختيار كامل آقاي طاهري كه تا به امروز پدرانه با من رفتار كردند، امضاء کنم.

وی ادامه داد: با توجه به مجموع اتفاقاتی که روی داد، می‌دانم آنچه به دنبالش هستم چقدر برای آقايان طاهري و برانکو سخت است اما امیدوارم شانس جبران این مساله برای آنها، پرسپولیس و هواداران را پیدا کنم.

به همین دلیل به آقاي طاهري اعلام کردم در صورت موافقتشان قرارداد جدیدی با پرسپولیس به اختيار تام ايشان ببندم.

مدافع راست تیم ملی خاطرنشان کرد: می‌دانم در این مدت مشکلاتی برای پرسپولیس، مسوولان باشگاه خصوصاً سرپرست محترم و سرمربي محترم پیش آمد و بعضي از هواداران نسبت به آنها به اشتباه قضاوت كردند.

همچنین هواداران پرسپولیس كه خيلي اذیت شدند و وقتی به اینها فکر می‌کنم واقعا ناراحت می‌شوم اما از همه اين عزيزان مي خواهم فرصت ديگري به من بدهند و مطمئن باشند كه جبران مي كنم. در این مدت آقای طاهری خیلی به من لطف داشتند. هواداران هم همیشه مرا شرمنده خودشان می‌کنند و آنهایی را هم که هنوز ناراحت هستند کاملا درک می‌کنم.

آقاي طاهري و ساير مسئولان باشگاه از ابتدای این ماجراها تلاش کردند مساله در فضایی دوستانه و بی‌حاشیه حل شود. این امر در کنار پیام‌های دلگرم کننده هواداران باعث اصرار بیشتر من برای ادامه حضور در پرسپولیس به هر ترتیبی که باشگاه و آقای برانکو صلاح بدانند شده است.

رضائیان در پایان افزود: در مدتی که در پرسپولیس بودم، بزرگی این تیم، تلاش همبازیانم، حمایت هواداران و تفکرات و راهنمایی‌های آقای طاهري و برانکو عامل مهمی در پیشرفت من شد. شخصا شکی ندارم که آقای برانکو، شخصی به موضوع نگاه نکردند. با ایشان برای یک سال کار کردم و می‌دانم با توجه به صلاحدید خودشان همواره مصالح تیم را در نظر می گیرند.

من فقط امیدوارم بتوانم یک بار دیگر در مصالح تیم محبوبم و تفکرات ایشان جای بگیرم. همچنین امیدوارم آینده به گونه‌ای رقم بخورد و در آن به شکلی عمل کنم که این بخش از خاطرات مشترک من و پرسپولیس کمرنگ شود و نکاتی مثبت و خاطرات شیرینی بر جای بماند.

همان طور که پیش از این سایت برنامه نود گزارش داده بود طاهری سرپرست باشگاه پرسپولیس در سفر به شیراز زمینه بخشش و بازگشت رضائیان به این تیم را فراهم کرده و با انتشار این مصاحبه رضائیان در آستانه بازگشت به پرسپولیس قرار می گیرد.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید