از تیم‌ملی می‌روم تا مصدومیت‌هایم را درمان کنم

کد خبر : ۲۴۹۱۱
بازدید : ۱۰۵۷
پشت خط‌زن تیم ملی والیبال ایران گفت: از تیم ملی کناره‌گیری می‌کنم تا به درمان مصدومیت‌های بپردازم.

شهرام محمودی در گفتگو با نسیم آنلاین درباره شرایط خودش و تیم بانک سرمایه در مسابقات باشگاه‌های آسیا گفت:

بعد از اینکه چند ماه در ترکیب باشگاهی بازی نکرده بودیم و چند بازیکن جدید هم به ترکیب بانک سرمایه اضافه شدند، نیاز به زمان داشتیم تا پاسورها با دیگر بازیکنان هماهنگ شوند. در روزهای اول مسابقات قدری در این زمینه مشکل داشتیم اما هر چه پیش رفتیم شرایط بهتر شد.

او در پاسخ به این سوال که آیا سخت نیست که بلافاصله پس از المپیک، در مسابقات باشگاه‌های آسیا شرکت کنید؟ گفت:

المپیک بزرگترین رویداد ورزشی جهان است و پس از شرکت در چنین تورنمنتی، حضور در مسابقات باشگاه‌های آسیا و بازی کردن مقابل تیم‌هایی در این سطح مقداری سخت است اما ما باید شرایط روحی و روانی خود را حفظ کنیم تا به نتیجه دلخواه و هدفی که باشگاه در نظر گرفته است برسیم.

محمودی درباره تصمیمش برای خداحافظی از تیم ملی گفت:
فعلا به تیم ملی فکر نمی‌کنم و نیاز به استراحت دارد. مصدومیت‌های قدیمی دارم که برایم سخت است در ۱۲ ماه سال درگیر آنها باشم. امیدوارم جوان‌هایی که به تیم ملی اضافه می‌شوند به خوبی جایم را پر کنند.

خدا را شکر امیر غفور هم در این پست حضور دارد و از این بابت خیالمان راحت است. نیاز به استراحت دارم. ان شالله شش ماه ابتدایی سال آینده را به طور کامل استراحت خواهم کرد و به درمان مصدومیت هایم می‌پردازم.

امیدوارم در این مدت خوب فکر کنم و خوب تصمیم بگیرم. البته فعلا تصمیمی برای بازگشت به تیم ملی ندارم و می‌خواهم استراحت کنم تا بدون مشکل به بازی کردن در رده باشگاهی ادامه دهم.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید