با حرف‌هایشان روی تیم فشار آوردند!

سید جلال حسینی که در داربی هشتاد و سوم تهران بازوبند کاپیتانی را بر دست بسته بود، در گفت‌وگویی، درباره این بازی، عملکرد پرسپولیس و تساوی صفر بر صفر دو تیم صحبت کرد.

کد خبر : ۲۵۹۵۶
بازدید : ۱۰۲۵
کاپیتان پرسپولیس امیدوار است هر چه‌ سریع‌تر فشارهای موجود بر روی بازیکنان این تیم بر طرف شود.

سید جلال حسینی که در داربی هشتاد و سوم تهران بازوبند کاپیتانی را بر دست بسته بود، در گفت‌وگو با ایسنا، درباره این بازی، عملکرد پرسپولیس و تساوی صفر بر صفر دو تیم صحبت کرد.


* از داربی شروع کنیم. این که آیا این نتیجه‌ می‌تواند آغاز تساوی‌های کسل کننده استقلال و پرسپولیس در داربی ها باشد؟
ابتدا درباره بازی باید بگویم که به اعتقاد من بازی خوبی بود. ما پیش از داربی دیدار بسیار سختی را برابر تراکتورسازی برگزار کردیم. در فاصله‌ای که بین دو بازی وجود داشت خوب تمرین کردیم و می‌توانستیم پیروز داربی باشیم، اما متاسفانه از موقعیت‌هایمان استفاده نکردیم و به جای سه امتیاز یک امتیاز نصیبمان شد.

* قبل از بازی انتظارهای زیادی از پرسپولیس مطرح می‌شد، مثلا این که پرسپولیس باید در داربی با چهار - پنج گل حریف تهرانی‌اش را شکست دهد. این موضوع چقدر روی بازیکنان جوان پرسپولیس تاثیر گذاشته بود؟
۱۰۰ درصد همین طور است که می‌گویید. از چند روز پیش از بازی مطرح شدن چنین صحبت‌هایی فشار زیادی روی تیم آورده بود.

به ویژه‌ این فشار روی بازیکنان جوان بیشتر از سایر بازیکنان بود. ضمن این که حریفان هم مقابل پرسپولیس بازی بسته‌ای را ارائه می‌دهند. فکر می‌کنم همین که می‌گفتند باید با سه، چهار گل استقلال را شکست دهیم، باعث شد بازیکنان تیم نتوانند کارایی لازم را داشته باشند. با این حال فکر می‌کنم عملکرد خوبی داشتیم. تنها امیدوارم این فشارها هر چه‌ سریع‌تر از روی دوش بازیکنان برداشته شود.

* قبل از بازی همچنین می گفتند که بازیکنان پرسپولیس ممکن است گرفتار غرور شوند، شما به عنوان کاپیتان تیم آیا چنین غروری را در بازیکنان مشاهده کردید؟
همین که می گفتند بازیکنان مغرور شده‌اند یا بازیکنان مغرور نشوند، روی بازیکنان تاثیر گذاشته بود و روی تیم فشار ایجاد کرده بود.

بازیکنان پرسپولیس باید به این درک برسند که همین حرف‌ها هم روی تیم فشار می‌آورد. به‌ هر حال همان طور که گفتم می‌توانستیم سه امتیاز را بگیریم، اما این سه امتیاز جایش را تنها به یک امتیاز داد.

* به نظر می رسید با وجود پیش‌بینی‌ها استقلال هم حریف آسانی برای شما نبود؟
واقعا همین طور است.

استقلال بازیکنان خوب و کادرفنی کار بلدی دارد. درست است که شرایط آنها در جدول خوب نیست، اما مطمئن باشید این شرایط در استقلال باقی نمی‌ماند و مطمئنا جایگاه استقلال خیلی بالاتر از مکانی است که اکنون در آن قرار دارد.

* بر خلاف هواداران استقلال، هواداران شما ورزشگاه آزادی را پر کرده بودند، اما شاید نتیجه‌ آن چیزی نبود که انتظار داشتند.
من هم از آنها تشکر می‌کنم و هم این که از آنها عذرخواهی می‌کنم. متاسفم که نتوانستیم سه امتیاز داربی را به آنها هدیه کنیم.

حقیتش برای آنها خیلی ناراحتم. می‌توانستیم با یک برد خوب آنها را خوشحال به خانه بفرستیم، اما این اتفاق نیفتاد، ولی آنها بدانند که در بازی‌های آینده تمام تلاش‌مان را خواهیم کرد تا زحماتشان را جبران کنیم.

* بعد از دو بازی سخت برابر تراکتورسازی و پرسپولیس اکنون باید این هفته‌ به مصاف یکی دیگر از تیم‌های مدعی لیگ بروید، فکر می کنید بازی با سپاهان می‌تواند پایان تساوی‌های پرسپولیس در دیدار برابر مدعیان لیگ باشد؟
واقعا هفته‌های سختی را پشت سر می گذاریم.

همان طور که گفتید بعد از بازی با تراکتورسازی و استقلال باید به مصاف سپاهانی برویم که شرایط بسیار خوبی دارد. فاصله چندانی تا آن بازی نداریم.

باید به خوبی ریکاوری کنیم و خودمان را آماده مصاف با تیمی کنیم که همیشه شخصیت قهرمانی داشته است.
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید