محبوبیت کلینتون 4 درصد بیشتر از ترامپ

نتایج نظرسنجی اخیر "رویترز-ایپسوس" که روز گذشته منتشر شد، نشان داد محبوبیت "هیلاری کلینتون،" نامزد دموکرات انتخابات آمریکا 4 درصد از "دونالد ترامپ،" نامزد جمهوری خواه این انتخابات بیشتر است.

کد خبر : ۲۶۴۲۴
بازدید : ۹۵۹
بر اساس جدیدترین نظرسنجی، هیلاری کلینتون با اختلاف 4 درصدی از دونالد ترامپ پیشی گرفته است.

به گزارش رویترز، نتایج نظرسنجی اخیر "رویترز-ایپسوس" که روز گذشته منتشر شد، نشان داد محبوبیت "هیلاری کلینتون،" نامزد دموکرات انتخابات آمریکا 4 درصد از "دونالد ترامپ،" نامزد جمهوری خواه این انتخابات بیشتر است.

این نظرسنجی که از 16 تا 22 سپتامبر انجام شد، نشان داد 41 درصد و 37 درصد از رأی دهندگان به ترتیب از هیلاری کلینتون و دونالد ترامپ حمایت کرده اند.

هیلاری کلینتون همیشه در نظرسنجی ها از محبوبیت بیشتری در مقایسه با دونالد ترامپ برخوردار است. این درحالیست که محبوبیت وی از زمان گردهمایی های ملی احزاب دموکرات و جمهوری خواه با کاهش همراه بوده است.

نظرسنجی رویترز-ایپسوس به زبان انگلیسی و در آمریکا، آلاسکا و هاوایی انجام شد. تعداد 1559 رأی دهنده در این نظرسنجی شرکت کردند.

تنها 6 هفته تا انتخابات 8 نوامبر آمریکا باقی مانده است و نخستین مناظره این دو رقیب انتخاباتی قرار است روز دوشنبه در دانشگاه هافسترا در ایالت نیویورک برگزار شود.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید