آنچلوتی: بازی برابر تیم‌های دفاعی مثل هامبورگ دشوار است

بایرن مونیخ در هفته پنجم رقابت های بوندسلیگا کار بسیار سختی برابر هامبورگ داشت. شاگردان کارلو آنچلوتی که به خانه هامبورگ رفته بودند، به سختی و با گل دقایق پایانی یاشوا کیمیش به پیروزی رسیدند تا به صدرنشینی خود در جدول رده بندی ادامه بدهند.

کد خبر : ۲۶۴۵۶
بازدید : ۹۹۱
سرمربی بایرن مونیخ تاکید کرد ارائه فوتبال زیبا مقابل تیم‌هایی که دفاع صرف را در دستور کارشان قرار می‌دهند بسیار سخت است.

به گزارش ایسنا و به نقل از کیکر، بایرن مونیخ در هفته پنجم رقابت های بوندسلیگا کار بسیار سختی برابر هامبورگ داشت. شاگردان کارلو آنچلوتی که به خانه هامبورگ رفته بودند، به سختی و با گل دقایق پایانی یاشوا کیمیش به پیروزی رسیدند تا به صدرنشینی خود در جدول رده بندی ادامه بدهند.

آنچلوتی در نشست خبری بعد از بازی گفت: بازی بسیار سختی را پشت سر گذاشتیم. همچنان‌که پیش بینی می کردیم هامبورگ با نفرات زیادی دفاع می‌کرد و این کار ما را بسیار سخت کرده بود. بازی کردن برابر تیم هایی که دفاع صرف را در دستور کار خود قرار می دهند، بسیار سخت است. مهم پیروزی بود که خوشبختانه به آن دست پیدا کردیم.

او ادامه داد: در نیمه نخست عملکرد خوبی نداشتیم اما در نیمه دوم بهتر شدیم. بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم و در نهایت شایسته پیروزی بودیم.

سرمربی بایرن مونیخ در ادامه به ستایش از تیاگو آلکانتارا پرداخت و گفت: پاس تیاگو بسیار خوب بود. او در ارسال چنین پاس هایی شگرد دارد. بسیار خوشحالم که توانست بازی خوبی را به نمایش بگذارد.

بایرن مونیخ در هر پنج بازی خود در فصل جدید بوندسلیگا به پیروزی رسیده است و با 15 امتیاز در صدر جدول رده بندی جای دارد.
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید