تجاوز شوهرعمه به دختر ٧ ساله!

قاتل و عامل تجاوز به کیانا دختربچه ٧ ساله نیشابوری به قصاص اعدام و ١٥‌ سال حبس محکوم شد. این مرد ٣٧ ساله ١٠ روز پیش دختربچه ٧ساله‌ای را پس از آزار و اذیت و تجاوز، به قتل می‌رساند و جسد او را شبانه در باغ پدر مقتول دفن می‌کند.

کد خبر : ۲۶۵۲۹
بازدید : ۱۱۸۹۰
قاتل و عامل تجاوز به کیانا دختربچه ٧ ساله نیشابوری به قصاص اعدام و ١٥‌ سال حبس محکوم شد. این مرد ٣٧ ساله ١٠ روز پیش دختربچه ٧ساله‌ای را پس از آزار و اذیت و تجاوز، به قتل می‌رساند و جسد او را شبانه در باغ پدر مقتول دفن می‌کند.

اما راز این جنایت هولناک با اعتراف قاتل خیلی زود فاش می‌شود و بلافاصله پرونده این جنایت هولناک به دستور دادستان نیشابور خارج از نوبت توسط قضات جنایی مورد رسیدگی قرار گرفت و درنهایت قاتل به قصاص محکوم شد.

تجاوز شوهرعمه به دختر ٧ساله
جمعه، ٢٦ شهریورماه بود که خانواده کیانا خبر مفقود‌شدن کیانا را به پلیس گزارش دادند. در این بین قاتل که شوهرعمه کیانا بود هم طوری وانمود می‌کند که گویی پیگیر پیداکردن دختربچه است؛ ولی درنهایت طاقت نمی‌آورد و این موضوع را با برادر خود مطرح می‌کند. برادر او هم ماجرا را به پدر کیانا می‌گوید.

پلیس هم پس از بررسی موضوع به دستگیری این فرد اقدام می‌کند و با اعترافات وی محل دفن جسد دختربچه کشف می‌شود. بنا بر اظهارات متهم این فرد پنجشنبه، ٢٥ شهریورماه ساعت ١٢ نیمه‌شب به منزل پدر‌زن خود می‌رود و این دختربچه ٧‌ساله را درحالی‌که خواب بوده، سوار موتور کرده و به منزل خود می‌برد. او از نبود همسر و فرزندانشان در منزل استفاده می‌کند و به این دختر ٧ساله تجاوز می‌کند و بعد از آن او را خفه کرده و جنازه‌اش را داخل ملحفه پیچیده و به باغ پدر مقتول که در جاده‌ صومه قرار داشته، منتقل می‌کند.

شوهرعمه کیانا جسد را داخل گودالی می‌اندازد و دیوارهای پیش‌ساخته داخل باغ را روی آن قرار داده و به خانه برمی‌گردد؛ اما راز ناپدید‌شدن کیانا بیش از ٤٨ ساعت طول نمی‌کشد. شوهرعمه قاتل پس از دو روز از آن شب هولناک به علت عذاب وجدان لب به اعتراف می‌گشاید و از راز گمشدن کیانا در خانه مادربزرگش پرده برمی‌دارد.

دوبار اعدام و ١٥‌سال حبس برای قاتل کیانا
قاضی رفسنجانی، رئیس دادگستری نیشابور چند روز پس از وقوع این حادثه، از تجاوز به کیانا و قتل به علت فشردن گلو براساس نظریه پزشک قانونی خبر داد و درباره روند رسیدگی قضائی به پرونده قتل کیانا گفت: «این پرونده شامل دو قسمت است که بخش مربوط به تجاوز در دادگاه کیفری یک به صورت خارج از نوبت در حال رسیدگی است و بخشش مربوط به قتل نیز در دادسرا در شرف صدور کیفرخواست است که در نهایت دو قسمت پرونده در دادگاه کیفری یک به صورت فوق‌العاده رسیدگی و رأی صادر می‌شود.»

حالا با گذشت ١٠ روز از وقوع حادثه قاضی رفسنجانی، رئیس دادگستری شهرستان نیشابور از صدور حکم قاتل و عامل تجاوز به کیانا در دادگاه بدوی رسیدگی به این پرونده خبر می‌دهد.

او در این‌باره می‌گوید: «با توجه به تأکیدات رئیس‌کل دادگستری خراسان رضوی در برخورد قاطع با جرايم خشن و به دلیل حساسیت موضوع و جریحه‌دار‌شدن افکار عمومی این پرونده به صورت فوق‌العاده مورد رسیدگی قرار گرفت و کمتر از ١٠ روز حکم آن صادر شد.»

او ادامه داد: «متهم در بحث تجاوز به عنف به اعدام در ملأعام، در رابطه با قتل به قصاص نفس و در بحث آدم‌ربایی نیز به ١٥‌سال حبس محکوم شده است.»

برای ورود به کانال تلگرام فرادید کلیک کنید

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید