هشدار پهلوان‌ها به فدراسیون کشتی

ما برای آقای خادم در فدراسیون کشتی احترام قائلیم اما کشتی پهلوانی در کشور نباید با قوانین کشتی آزاد برگزار شود. قدمت کشتی آزاد به ١٠٠ سال پیش برمی‌گردد اما کشتی پهلوانی در ایران بیش از دو هزار سال قدمت دارد

کد خبر : ۲۶۶۱۹
بازدید : ۹۱۷
محمد خوشجان رییس کمیته فنی‌ فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی به رسول خادم هشدار داد که نباید کشتی پهلوانی با قوانین کشتی آزاد برگزار شود.

به گزارش خبرآنلاین؛ محمد خوشجان رییس کمیته فنی فدراسیون ورزش های زورخانه‌ای در پایان نشست خبری محسن مهرعلیزاده گفت: «ما برای آقای خادم در فدراسیون کشتی احترام قائلیم اما کشتی پهلوانی در کشور نباید با قوانین کشتی آزاد برگزار شود. قدمت کشتی آزاد به ١٠٠ سال پیش برمی‌گردد اما کشتی پهلوانی در ایران بیش از دو هزار سال قدمت دارد.»

او این را گفت و ادامه داد: «ما باید اصل خود را حفظ کنیم. در حال حاضر آذربایجان مدعی کشتی پهلوانی شده تا آن را به نام خود در سطح جهان ثبت کند. نیاز به کمک داخلی در ابعاد وسیع داریم تا این رشته را برای خود حفظ کنیم و نگذاریم از دستمان برود.

رییس کمیته فنی این فدراسیون در پایان بار دیگر تاکید کرد که کشتی پهلوانی پوشش و اصطلاحات و قوانین خاص خود را دارد و اصطلاحات و قوانین کشتی آزاد به کشتی پهلوانی ضربه می زند.»
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید