کاربران سایت خیانت به همسر نقره‌داغ شدند

کاربران سایت خیانت به همسر نقره‌داغ شدند

گروه هکرهایی که سابقاً حجم عظیمی از اطلاعات کاربران را از سایت محبوب خیانت جنسی اشلی مدیسون دزدیده بودند، ظاهراً تهدید خود را مبنی بر انتشار این اطلاعات در اینترنت عملی کرده‌اند و ده گیگابایت اطلاعات حاوی جزییات بسیار راجع به مشتریان این وبسایت را روز سه شنبه منتشر نمودند.

کد خبر : ۲۷۰۴
بازدید : ۴۲۱۷
افشای اطلاعات کاربران سایت خیانت به همسر
فرادید | گروه هکرهایی که سابقاً حجم عظیمی از اطلاعات کاربران را از سایت محبوب خیانت جنسی اشلی مدیسون دزدیده بودند، ظاهراً تهدید خود را مبنی بر انتشار این اطلاعات در اینترنت عملی کرده‌اند و ده گیگابایت اطلاعات حاوی جزییات بسیار راجع به مشتریان این وبسایت را روز سه شنبه منتشر نمودند.

به گزارش فرادید به نقل از تایم، بنا گزارشها این اطلاعات دربردارندۀ اطلاعات ورودی 32 میلیون کاربر سایت است که همگی به دنبال روابط خارج از چارچوب ازدواجشان بوده یا به دنبال معشوقه می‌گشته‌اند. همچنین اطلاعات فراوانی از کاربران از قبیل نامها، ایمیلها، و حتی آدرس، میزان استفادۀشان از سایت، و مشخصاتی که در شخص مورد نظرشان به دنبالش بوده‌اند، نیز در این اطلاعات وجود دارد.

این هکرها که نام "ایمپَکت تیم" را بر روی خود گذاشته‌اند در ماه جولای تهدید کردند که در صورتیکه وبسایتهای اشلی مدیسون و Established Men (که سایتی است که مردان پولدار را با زنان جوان و زیبا آشنا می‌کند) توسط کمپانی‌ Avid Life Media که صاحب این دو سایت است به سرعت تعطیل نشوند، اطلاعات سرقت شده را منتشر خواهند کرد.
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید