تصاویر/ نشست خبری ترامپ با چهار زن جنجالی!

تصاویر/ نشست خبری ترامپ با چهار زن جنجالی!
کد خبر : ۲۷۵۰۹
بازدید : ۴۱۰۲

دونالد ترامپ در آستانه مناظره با هیلاری کلینتون با چهار زنی در نشست مطبوعاتی حاضر شد که بیل کلینتون را به رابطه و آزار جنسی متهم می‌کنند. به نظر می رسد این اقدام ترامپ برای تحت تاثیر قرار دادن فضا سازی صورت گرفته پیرامون ویدئو جنجالی او درباره زنان بوده است.

(تصاویر) نشست خبری ترامپ با 4زن حاشیه ساز برای کلینتون
از راست: پائولا جونز. کتی شلتون. جوانیتا برادریک. کتلین ویلی

کتلین ویلی که از مشاوران سابق کاخ سفید بود، گفت که بیل کلینتون او را در سال 1993 در دفتر کارش دستمالی کرده بوده. به ادعای ویلی این اتفاق در همان روزی افتاد که برای شوهرش حادثه‌ای، احتمالا خودکشی پیش آمد.

کلینتون این اتهام را رد کرده است.

(تصاویر) نشست خبری ترامپ با 4زن حاشیه ساز برای کلینتون

جوانیتا برادریک یکی دیگر از زنانی که امروز با ترامپ حاضر شد، بیل کلینتون را به تجاوز به او در اتاقی در سال 1978 متهم می‌کند. او قبلا در جریان استیضاح کلینتون در سال 1999 این مورد را مطرح کرده بود. کلینتون قبلا این اتهام را از طریق وکیلش تکذیب کرده بود و هیچ اتهامی متوجه او نشد. برادریک مدعی است که هیلاری کلینتون از او در جریان یک گردهمایی سیاسی از او به خاطر سکوتش تشکر کرده است.

پائولا جونز یکی از زنانی که با ترامپ حاضر شده، کارمند سابق ادارات دولتی آرکانزا بود. او در سال 1994 علیه بیل کلینتون به خاطر آزار و اذیت جنسی شکایت کرد. او بیل کلینتون را که در آن زمان فرماندار این ایالت بود، متهم کرد که به او پیشنهاد رابطه داده. کلینتون بدون آن که به این کار اعتراف کند، شکایت را با پرداخت 850 هزار دلار مختومه کرد.

(تصاویر) نشست خبری ترامپ با 4زن حاشیه ساز برای کلینتون

کتی شلتون قربانی خردسال یک پرونده تجاوز و آزار جنسی بود که هیلاری کلینتون دفاع از متهم را به عهده داشت. او وکیل یک کارگر کارخانه بود که به تجاوز شلتون متهم شده بود. او در آن زمان 12 سال داشت. در جریان یک مصاحبه صوتی در اواسط سال‌های 1980 خانم کلینتون در مورد این پرونده صحبت می‌کند و صدای خنده او نیز شنیده می‌شود. خانم کلینتون اظهاراتی در خصوص موکلش می‌کند که چطور تست دروغ سنجی داده و چطور از آن زمان اعتماد خود را به این تست ها از دست داده است. این کارگر کارخانه با اتهام خفیف تری مواجه شد. خانم شلتون هیلاری کلینتون را متهم می کند که زندگی را برایش جهنم کرده.

(تصاویر) نشست خبری ترامپ با 4زن حاشیه ساز برای کلینتون

جنیفر پالمیری، مدیر ارتباطات ستاد کلینتون در واکنش به اقدام دونالد ترامپ گفته است که از این اقدام نامزد جمهوریخواهان شگفت زده نشده است.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید