زن کلاهبردار اینترنتی، دستگیر شد

رئیس پلیس فتا (فضای تولید و تبادل اطلاعات) نیروی انتظامی مازندران گفت : زنی که از طریق فروش اینترنتی 100 فقره به ارزش 2میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بود ،دستگیر شد.

کد خبر : ۲۷۹۴۳
بازدید : ۱۹۹۵
رئیس پلیس فتا (فضای تولید و تبادل اطلاعات) نیروی انتظامی مازندران گفت : زنی که از طریق فروش اینترنتی 100 فقره به ارزش 2میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بود ،دستگیر شد.

به گزارش روز سه شنبه پایگاه خبری پلیس مازندران سرهنگ حسن محمدنژاد افزود: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر کلاهبرداری از وی در شبکه اجتماعی تلگرام، موضوع در دستور کار کارآگاهان و کارشناسان پلیس فتای استان قرار گرفت.

وی تصریح کرد: کارشناسان پلیس فتا با انجام تحقیقات از مالباخته دریافتند، زنی کلاهبردار با حضور در شبکه اجتماعی تلگرام با انجام تبلیغات فروش البسه و دریافت سفارش خرید و وجه مورد نظر ار مشتریان با سوء استفاده از اعتماد اعضای گروه، از آنان کلاهبرداری می کند.

رئیس پلیس فتای مازندران خاطر نشان کرد: کارشناسان پلیس فتا با انجام تحقیقات فنی و استفاده از شگرد های خاص پلیسی، رد زن کلاهبردار را در یکی از استان های شمال غرب کشور شناسایی کردند.

وی افزود: ماموران در ادامه تحقیقات با هماهنگی قضائی این زن کلاهبردار را دستگیر کردند که متهم در تحقیقات و بازجویی های فنی پلیس، به 100 فقره کلاهبرداری به ارزش بیش از 2میلیارد ریال به این شیوه اقرار کرد.

محمدنژاد اظهار داشت: متهم برای انجام تحقیقات بیشتر با صدور قرار از سوی مرجع قضائی روانه زندان شد.

رئیس پلیس فتای مازندران با هشدار به شهروندان گفت: صفحاتی که ناخواسته در برابر شما باز می شوند و حاوی تبلیغات فروش کالاها و ارائه خدمات هستند، ممکن است تقلبی بوده و قصد کلاهبرداری داشته باشند.

وی تاکید کرد: از سایت هایی خرید کنید که نماد اعتماد الکترونیکی را داشته باشند و این فروشگاه ها در سایت Enamad.ir قابل مشاهده است.
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید