"می‌خواهم پایتان را ببوسم!"

"می‌خواهم پایتان را ببوسم!"
کد خبر : ۲۸۲۰۶
بازدید : ۵۷۱۳


فرادید | دختر 10 ساله‌ای که توسط ارتش عراق از دست داعش آزاد شده با چشمانی گریان می‌گوید: «می‌خواهم پایتان را ببوسم!»

به گزارش فرادید به نقل از اکسپرس، این دختر بچه عراقی به همراه مادرش پس از مدت‌ها از کنترل تروریست‌های داعش رها شده است. آن‌ها سه روز را بی‌آب سر کردند زیرا ارتش عراق در حال حرکت به سمت روستای آن‌ها برای آزادسازی آن بود.

عایشه 10 ساله پس از آزادی، از قهرمانانی که آزادش کردند تشکر کرد و از روزهای سخت داعش گفت. او می‌گوید: «از شما واقعا متشکرم. فکر می‌کردم که هیچ وقت قرار نیست برای نجات ما به اینجا بیایید... سه روز است که نه غذا خورده‌ایم و نه آب. فقط من و مادرم اینجا بودیم. تروریست‌ها پدرم را کشتند.»

در همین حین که عایشه داشت از روزهای سختش می‌گفت، یک سرباز فورا به او غذا داد. عایشه چندین بطری آب را نیز زیر بغلش نگه داشته بود.



او می‌گوید: «داعشی‌ها چندین کودک روستا را با خود بردند و ما نمی‌دانیم که چه به سر آن‌ها آمد. برخی از آن‌ها جانشان را از دست دادند... داعشی‌ها مادرم را مجبور کردند تا پول و جواهراتش را به آن‌ها بدهد و حالا هیچ چیزی نداریم. متشکرم، از شما ممنونم. دوست دارم پاهایتان را ببوسم . »

سربازی که برای عملیات آزادسازی موصل در آنجا حاضر بود قبل از انتقال عایشه به مکانی امن و عاری از ترس، سر عایشه را بوسید. این اخبار در حالی به گوش می‌رسد که «تک‌تیرانداز موصل» رهبران داعش را یکی پس از دیگری نشانه می‌رود و گروه مقاومت علیه داعش را رهبری می‌کند.





یکی از ساکنین محلی می‌گوید: «وجود تک‌تیرانداز موصل باعث شده تا محبوبیت نیروهای مبارز در برابر داعش بسیار بیشتر شود.»

منبع: Express
ترجمه: وبسایت فرادید

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید