مرگ مشكوک پسر جوان پس از دوستی با رئيس زن

جسد پسر جواني كه چند روز قبل خانواده‌اش گم شدن او را به پليس گزارش داده بودند، در كوه‌هاي اطراف تهران كشف شد.

کد خبر : ۲۸۲۱۱
بازدید : ۱۲۹۲۵
جسد پسر جواني كه چند روز قبل خانواده‌اش گم شدن او را به پليس گزارش داده بودند، در كوه‌هاي اطراف تهران كشف شد.

به گزارش جوان، چندي قبل دختر جواني به اداره پليس رفت و گفت برادر 25 ساله‌اش ناپديد شده است.

شاكي در توضيح ماجرا گفت: برادرم مجيد در يك شركت دكوراسيون كار مي‌كرد. رئيس شركت زن جواني بود كه برادرم به او علاقه پيدا كرد. مدتي آنها با هم ارتباط داشتند و برادرم تصميم داشت با او ازدواج كند تا اينكه متوجه شدم برادرم از شركت بيرون آمده و بيكار است.

در اين مدتي كه بيكار بود با رئيس شركت ارتباط تلفني داشت تا اينكه ديروز عصر براي انجام كاري از خانه بيرون رفت و برنگشت. وي ادامه داد: وقتي برادرم دير كرد با تلفن همراهش تماس گرفتم، اما او جواب نداد و امروز هم تلفنش خاموش شد به همين دليل نگرانش شدم و احتمال دادم براي او اتفاق بدي رخ داده باشد و الان هم درخواست كمك دارم. پس از طرح اين شكايت پرونده به دستور قاضي سهرابي، بازپرس شعبه نهم دادسراي امور جنايي تهران براي رسيدگي در اختيار تيمي از كارآگاهان اداره يازدهم پليس آگاهي قرار گرفت.

در حالي كه مأموران در تلاش بودند سرنخي از پسر جوان پيدا كنند، با خبر شدند مأموران پليس كوهستان جسد پسر جواني را كه در كوه‌هاي اطراف تهران بر اثر سقوط از كوه به داخل دره‌اي فوت كرده بود، كشف كرده‌اند. از آنجايي كه مجيد عضو گروه كوهنوردي بود، خانواده وي براي شناسايي جسد به پزشكي قانوني دعوت شدند و آنها در پزشكي قانوني جسد مجيد را شناسايي كردند.

خواهر مجيد پس از شناسايي جسد برادرش در شكايتي گفت: برادرم كوهنورد بود، اما هر وقت به كوه مي‌رفت من و خانواده‌ام را در جريان قرار مي‌داد و هيچ زماني بدون خبر به كوه نمي‌رفت. روز حادثه او براي انجام كاري به داخل خيابان رفت، اما الان جسدش داخل كوه‌ها كشف شده است به همين دليل من به فوت برادرم مشكوك هستم و احتمال مي‌دهم رئيس شركت براي برادرم دسيسه‌اي را طراحي و اجرا كرده است و من از او شكايت دارم. با طرح اين شكايت، پرونده وارد مرحله تازه‌اي شد و تيمي از كارآگاهان پليس آگاهي به دستور بازپرس ويژه قتل دادسراي امور جنايي تهران وارد عمل شدند.

تحقيقات درباره اين حادثه ادامه دارد.
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید