سوزاندن مردان در تنور و خمیر کردن کودکان!

سوزاندن مردان در تنور و خمیر کردن کودکان!
کد خبر : ۲۸۴۴۹
بازدید : ۱۲۳۴۰
سوزاندن مردان در تنور و خمیر کردن کودکان!

فرادید | مادری که پسرش را از دست داده از ابعاد جدید جنایات و شکنجه‌های داعش پرده‌برداری کرده است. آلیس عساف می‌گوید که داعش «کودکان را داخل دستگاه خمیرسازی انداخته تا به شکل خمیر درآیند.»

به گزارش فرادید به نقل از دیلی میل، آلیس می‌گوید کشته شدن پسرش توسط داعش تنها یک دلیل داشت: اینکه نامش جورج بود و مایل نبود نام مسیحی‌اش را پنهان کند.

خانم عساف معتقد است که داعش دست به کشتار مسیحیان در سوریه زده و علاوه بر انداختن کودکان داخل دستگاه خمیرسازی، مردان را نیز داخل تنور پخته است.

او می‌گوید گروه تروریستی داعش دو سال پیش به روستای آن‌ها حمله کرد و به محض در دست گرفتن کنترل جمعیت، دست به جنایت زد. آن‌ها کودکان و بزرگسالان را کشتند.

سوزاندن مردان در تنور و خمیر کردن کودکان!
آلیس عساف: آن‌ها کودکان را از بالکن به پایین پرتاب می‌کردند تا به ارتش هشدار دهند

خانم عساف می‌گوید که فرزندش را قسم داده تا نامش را تغییر دهد، اما او زیر بار نرفته و توسط داعشی‌ها تا سر حد مرگ مورد ضرب و شتم قرار گرفته است.

او در ادامه می‌گوید: «شنیدیم که داعشی‌ها 6 مرد قوی هیکل که در یک نانوایی کار می‌کردند را گرفته و آن‌ها را داخل تنور سوزانده‌اند. بعد هم شنیدیم که داعشی‌ها 250 کودک را گرفته و آن‌ها را داخل دستگاه خمیرسازی انداخته‌اند تا به شکل خمیر خارج شوند.»

خانم عساف می‌گوید زمانی که نیروهای سوری خواستند جلوی داعشی را بگیرند، آن‌ها کودکان حتی 4 ساله را از بالکن به پایین پرتاب می‌کردند تا به آن‌ها هشدار دهند که نزدیک نشوند.

آلیس در مورد آخرین حرف‌های پسرش نیز می‌گوید: «او می‌گفت که نمی‌خواهد خودش را پنهان کند.» پسرش گفته بود: «آلیس تو به من یاد داری که دنباله روی عیسی مسیح باشم: هر کس امروز در مقابل بندگان منکر من شود، من نیز مقابل بهشت منکر او می‌شوم.»

خانم عساف می‌گوید: «تروریست‌ها پسرم را به حیات خلوت بردند و به ضرب گلوله او را کشتند. او را کشتند چون نامش جورج بود.»

آلیس عساف مدتی بعد از آن منطقه فرار کرد اما جسد فرزندش در یک گور دسته جمعی خاک شد و او هیچ اطلاعی از محل دقیق آن ندارد.

سوزاندن مردان در تنور و خمیر کردن کودکان!
مین‌گذاری در شهرها حتی پس از آزادسازی نیز برای ساکنین باعث ایجاد رعب و وحشت شده است

گرچه بسیاری از روستاها از دست داعش آزاد شده‌اند، اما ساکنان همچنان با ترس و وحشت زندگی می‌کنند. برای نمونه، مین‌های کار گذاشته شده توسط داعش موجب کشته شدن غیرنظامیان در مناطق تحت اشغال این گروه تروریستی در شمال سوریه شده است.

یک گروه حقوق بشری نیز اعلام کرده که غیرنظامیانی که پس از آزادسازی منبج قصد بازگشت به این شهر را داشته‌اند، گزارش داده‌اند که داعشی‌ها مواد انفجاری را روی درب، پنجره، زیر تختخواب، بین کفش‌ها، داخل یخچال، داخل کمد و حتی داخل تلویزیون پیدا کرده‌اند.

اوله سولوانگ، از مقامات ارشد دیده‌بان حقوق بشر، می‌گوید: «داعش تقریبا همه چیز حتی سینک‌های ظرفشویی را هم مین‌گذاری کرده است.» به گفته وی، بر آمار قربانیان ناشی از انفجارها در شهر منبج افزوده خواهد شد.

سوزاندن مردان در تنور و خمیر کردن کودکان!
داعش در موصل دست به انتشار گازهای سمی زده است

داعش با اعمال وحشیانه خود موجب ایجاد و رعب وحشت بین شهروندان حتی پس از آزادسازی شهرها شده است. حتی این روزها که شهر موصل نیز در آستانه آزادسازی است، نیروهای داعش با آزاد کردن گازها سمی تصمیم به خفه کردن مردم دارد. در همی راستا، بیمارستان‌های شهر موصل مملو از زنان و کودکانی است که این گازها را استشمام کرده‌اند.

منبع: دیلی میل
ترجمه: وبسایت فرادید

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید