سرکرده چند باند بین‌المللی مواد مخدر دستگیر شد

فرمانده انتظامی استان سیستان‌وبلوچستان از انهدام دو باند بزرگ مواد مخدر و دستگیری سرکرده این باند‌ها به همراه دو تن و ۵۷۴ کیلو مواد مخدر طی سه عملیات جداگانه خبر داد.

کد خبر : ۲۸۵۸۲
بازدید : ۱۰۸۵
فرمانده انتظامی استان سیستان‌وبلوچستان از انهدام دو باند بزرگ مواد مخدر و دستگیری سرکرده این باند‌ها به همراه دو تن و ۵۷۴ کیلو مواد مخدر طی سه عملیات جداگانه خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سردار حسین رحیمی در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی کسب اخباری مبنی بر فعالیت گسترده باندی بین المللی به سرکردگی یکی از قاچاقچیان معروف در استان سیستان و بلوچستان، برخورد و مقابله با این باند به ویژه سرکرده آن در دستور کار پلیس استان قرار گرفت.

وی افزود: پس از انجام کار‌های اطلاعاتی و شناسایی محور‌های حمل مواد مخدر در محور‌های فرعی شهرستان ایرانشهر توسط این شرور و قاچاقچی حرفه‌ای، تیم‌های ویژه و عملیاتی پلیس به منطقه اعزام و پس از شناسایی کامل تحرکات این گروه، اقدام به اجرای کمین در مسیر وی کردند.

رحیمی با بیان اینکه قاچاقچیان مسلح در ساعات پایانی شب گذشته و پس از ورود به کمین، به محض مشاهده ماموران پلیس به سمت آن‌ها تیر اندازی کردند و با آتش پر حجم تیم‌های عملیاتی پلیس روبه رو شدند، گفت: پس از یک ساعت درگیری مسلحانه و مجروح شدن اشرار، آنها با به جا گذاشتن سه دستگاه خودرو از محل متواری شدند.

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: ماموران پلیس در بررسی صحنه و بازرسی از خودرو‌های اشرار، یک تن و 440 کیلو تریاک، 96 کیلو هروئین به همراه مقادیر متنابهی مهمات جنگی را کشف کردند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: ماموران پلیس در ادامه عملیات تعقیب و گریز به منظور دستگیری این سر شبکه، با بهره‌گیری از منابع محلی، این متهم را در حالی که در درگیری با پلیس زخمی و با هویت جعلی در یکی از بیمارستان‌های شهرستان ایرانشهر تحت درمان بود، دستگیر کردند.

وی در ادامه به درگیری مسلحانه ماموران پلیس "مهرستان" با قاچاقچیان مسلح در ارتفاعات این شهرستان اشاره کرد و گفت: در این درگیری شبانه، یک قاچاقچی مسلح دستگیر، یک دستگاه خودرو توقیف و 740 کیلوگرم تریاک کشف شد.

رحیمی افزود: همچنین در عملیات پلیسی دیگر، تکاوران قرارگاه عملیاتی "عمار" فرماندهی انتظامی استان سیستان و بلوچستان، باند دیگری از توزیع کنندگان مواد مخدر را در حوالی شهرستان زاهدان شناسایی که در این عملیات یک قاچاقچی سابقه دار به همراه یک دستگاه خودرو دستگیر و از وی 300 کیلو تریاک کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان، مبارزه با مواد مخدر را اولویت اول پلیس استان عنوان و خاطر نشان کرد: مبارزه بی امان با قاچاقچیان مواد مخدر با تمام توان در دستور ویژه کار پلیس قرار دارد.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید