فیلم/ کتک‌کاری شدید راهب نوجوان!

فیلم/ کتک‌کاری شدید راهب نوجوان!
کد خبر : ۲۸۵۸۶
بازدید : ۱۳۹۸۵
هشدار: محتوای آزاردهنده

فرادید | به تازگی ویدیویی از کتک‌کاری یک راهب نوجوان در معبدی بودایی در فضای مجازی پخش شده که موجب نگرانی است. این اتفاق در جریان کلاس درس رخ داده است.

به گزارش فرادید به نقل از میرر، در این ویدیو که توسط یک گوشی تلفن همراه گرفته شده است، یک راهب بزرگسال توسط ترکه‌ای بزرگ، راهب نوجوان (حدودا 12 یا 13 ساله) را به شدت تنبیه می‌کند.

بر اساس تصاویر، راهب معلم دست کم 10 ضربه به راهب نوجوان می‌زند تا جایی که راهب به گریه افتاده و به او التماس می‌کند تا این کار را متوقف کند. این ویدیو در فیسبوک منتشر و تاکنون 3.5 میلیون بازدید داشته است. افراد بسیاری در فضای مجازی خواهان تعقیب قانونی آن راهب هستند. پس از آن نیز تصاویری از جراحات وارده به راهب نوجوان منتشر شده که خود به اندازه کافی گویاست.

کتک‌کاری شدید راهب نوجوان

این در حالی است که یکی از اصول آیین بودا «آهیمسا» است که بر اساس آن «هیچ آسیبی نباید به شخصی وارد شود.» به نظر می‌رسد مدرس بودایی خود این اصل را پاک فراموش کرده باشد. البته مشخص نیست که ویدیو در کجا گرفته شده اما از روی لهجه آن‌ها، احتمالا مربوط به شمال تایلند باشد.

در بسیاری از کشورهایی که آیین بودا در آن رواج دارد، وقت‌گذرانیِ راهبان نوجوان با راهبان بزرگسال امری طبیعی است که پس از آن، راهبان کم سن و سال بتوانند وارد زندگی خودشان بشوند.

کتک‌کاری شدید راهب نوجوان

گفتنی است برخی از راهبان تایلندی اخیرا به دلیل انباشت ثروت مورد انتقاد جامعه تایلند قرار گرفته‌اند. برای نمونه، یک راهب در سال 2013 به دلیل داشتن هواپیمای خصوصی و خرید محصولات برند «لویی ویتون» مورد انتقاد قرار گرفته بود.





منبع: Mirror
ترجمه: وبسایت فرادید

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید